Mooi verhaal zeg!! En je hebt een geweldig paard om te rijden. Geniet nog maar lekker lang van hem!
(je topic is verplaatst van ITP naar Verslag van de Dag)
Robiin18
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-12 09:23
Ahhh das lief van je Ciara! En jij ook Bellatrix! En bedankt voor de uitleg
saskiakefie
Geplaatst: 24-12-12 09:42
Robiin18 schreef:
Bedankt allemaal!!
ITP ->VVDD??
Je topic is verplaatst naar een ander forum gedeelte. Je had het staan bij in the picture maar dan gaat het echt om de foto's en hier vooral om het verslag, dus is het verplaatst naar Verslag van de dag.
Hoi Robin, wat een leuk en uitgebreid verslag. Ik vind het heel fijn voor jullie (jawel, Daan, jou en de paarden) dat jullie elkaar hebben gevonden en wens jullie samen heel veel plezier en gezellige en gave momenten. We (jij en ik) zullen elkaar nog wel eens tegen komen bij Daan of bij ons op stal
annerie
Geplaatst: 24-12-12 10:39
Hee Robin, wat een leuk verhaal. (Als je je afvraagt wie ik ben, we hebben elkaar vorige week zondag gezien in Geldrop) Je enthousiasme straalt er vanaf, ik denk dat veel mensen jaloers zijn op zo'n enthousiaste bijrijdster die helemaal voor jouw paard(en) gaat! Heel veel plezier de komende tijd, en ik zal je vast nog weleens een keer tegen komen samen met Daan!
Resi_lover
Geplaatst: 26-12-12 21:56
Wat heb je dat onwijs leuk geschreven! Volgens mij treffen Daniëlle&Jauke het met een bijrijdster met zóveel enthousiasme
Het enthousiasme spat van je topic af, wat leuk om te lezen! Ik wens je nog veel plezier met het bijrijden/verzorgen van deze prachtige paarden en ik hoop dat jullie een mooi nieuw jaar tegemoet gaan!
Wat een mazzel heb jij zeg! Jauke en Vado zijn zo gaaf en Daniëlle is een hele leuke meid! Ik denk dat ik nog wel vaker van jullie hoor! Een paardevol 2013 gewenst in ieder geval.