Al wat topics gezien, maar die 2 samen met jou zijn gaaf zeg. Je steekt er veel tijd in en leuk dat je zelf de passie gevonden hebt in het mennen. Je outfit en aankleding zien er elke keer weer erg leuk uit onwijs veel succes in 2013!
Moniquex
Geplaatst: 21-12-12 21:06
Wat een jaar! Maar knap dat je zo snel al zo'n team met ze vormt en zulke prestaties hebt neergezet!
Super gave pony's ook!
LisStruving
Geplaatst: 21-12-12 21:45
Wauw, Echt supergaaf !!
Niekje51
Geplaatst: 21-12-12 23:38
Mooi overzicht, mooi span! Heel veel plezier in 2013 samen.
Wat heb jij een ontzettend leuk span! Echt gave pony's! Volgens mij beleven jullie heel veel plezier, en het gaat jullie erg goed af zo te zien, knap hoor!! Lijkt me lastig met twee pony's die zo graag willen. Maar ziet er erg gaaf uit. Hoop dat jullie nog heel veel plezier hebben en een sportief 2013!
Het is idd nog lastig als ze zo graag willen in de marathon om ze bij me te houden haha. Heb nu een stel handvaten uit drafsport voor de grip op de leidsels, en dan is dat een stuk makkelijker.
Ze zijn wel zover dat ze met inrijden en inspannen heerlijk rustig zijn, maar zodra ze binnenkomen en ze zien het parcours dan worden ze blij, vooral de 2e keer dan haha.
En Syl was altijd een giga stresskip, pas na bijna halfjaar ging ie echt pas goed ruim stappen. De eerste proeven altijd 4en voor de stap, en nu gewoon 7ens/8ens. Nu echt geen stresskipje meer, heerlijk.
Ik vind ze geweldig. Zag jullie voor het eerst met de KNHS weken en toen was ik al verliefd op ze hihi. Jullie zijn een onwijs leuke combinatie met zijn drieetjes! En super leuk om te zien hoe succesvol jullie zijn samen!