@ blokje Hank ken je al maar Dazzler natuurlijk nog niet... is idd tijd voor een bezoekje! @ Natassja zou ik leuk vinden als je foto's hebt, ik ben gek op foto's en op Fell pony's...
Lucia, daar zijn 2 van je knappe mannen! Gave foto's hoor! Ze zien er goed uit! Mis alleen een beetje de actiefoto's haha! Wat is en blijft het toch een prachtig ras!
@ Nynke Spek ziet er weer een beetje TE goed uit, helaas voor hem weer tijd voor een dieetje... Actie foto's was niet zo'n strak plan, Dazzler was iets te enthousiast in het weiland en Spek heeft ijzers dus ik was wat bang voor glij partijen.
Ohhh wat heerlijk om weer eens zoon mooie fell voorbij te zien komen!!! Dan gaat t weer helemaal kriebelen bij mij!!! Mijn oude elino (fell) was ook zoon lekker ding!!!
StuiterBall
Geplaatst: 22-12-12 12:49
Mooie plaatjes uit gekomen! Knapperds Nu lekker met ze aan het werk en dan komen die actiefoto's vanzelf wel! Op naar de 16e en knallen met die handel!
Lucia, haha, ach, arme Hank! Hij moet natuurlijk wel op zijn mooist op de keuring verschijnen! Wel apart, jij moet Hank op dieet zetten, ik moet Tommy juist altijd bijvoeren. De ene Fell pony is de andere niet. Aha, begrijpelijk. Er moeten geen ongelukken gebeuren. Die knappe mannen moeten gezond blijven.
@ Stuiterball dat betekend dus rijden voor je leven in de vakantie! haha. @ Nynke tja Dazzler moet ook wat meer gevoerd worden, die heeft nog wel wat last gehad van de reis van UK naar hier, hij was heel ingevallen wbt spieren enz. Hij gaat er nu weer goed uitzien, lekker rond en bespierd. En met Tommy is het altijd nog goed gekomen haha!
AZNLady
Geplaatst: 22-12-12 23:27
ik zat te lezen tussen de reactie's. en het zijn inderdaad net kleine friese paardjes !
Tsja je weet het, Spek heeft een speciaal plekje en Dazzler moet dat nog verdienen. Maar ik zie wel een hele knappe kerel en daar hou ik van. Beetje onze Whirlwind Spek in het groot. Dus neem hem maar mee naar een evenement, dan kan hij daar mijn hart stelen .
Bedankt nogmaals voor de leuke reacties! @ Romysmink eigenlijk belachelijk veel he?! @ Stuiterball, dan mag je wel aan de slag want ik hou je eraan haha.