Sterkte! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ik schrok ervan dat mijn moeder een eigen paard wilde kopen. Zij reed dan al wel 30 jaar paard. Maar ik was bang dat wij zo'n grote verantwoordelijkheid niet aan konden.

wat naar dat je hem verloren bent maar wat dapper dat je het zo van je "afschreven" hebt en dat je het aan de wijde wereld durft te vertellen. Dat je hem zo mist en dat je nog veel verdriet om hem hebt. Het was aan de foto's te zien echt een mooi paard en jullie plezier springt wel van de foto's af. Zo heerlijk, net als je laatste foto, samen even knuffelen en een "ons" momentje nemen. Hou zulke herinneringen vast en probeer jezelf de tijd te gunnen het verdriet en het gemis te verwerken. Hij zal altijd als een verlies voelen maar als je daar met een glimlach op terug kunt kijken, zal hij altijd bij je zijn.
weet je wat ik zo mooi vind? als ik je verhaal goed begrijp zag hij dus niet goed, en dan ZO met je springen?! geeft wel aan hoeveel hij je vertrouwde wat ook zeker op de fotos overkomt. vooral die afsprong in de cross ze je m dus ook zo "scheef" naar beneden kijken... niet goed zien, beetje twijfel, maar jij zegt dat t kan dus we doen t gewoon!
dit paard hield van je, en ik denk dat je daar heel trots op mag zijn... sterkte