Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geryon schreef:Ik snap nooit waarom het niet gewoon in een dubbel wordt gedaan. Dat is zoveel makkelijker, komen ze beter uit, kunnen ze beter springen. Dit is veel moeilijkerKnap gedaan!
MelanieB schreef:Geryon schreef:Ik snap nooit waarom het niet gewoon in een dubbel wordt gedaan. Dat is zoveel makkelijker, komen ze beter uit, kunnen ze beter springen. Dit is veel moeilijkerKnap gedaan!
Omdat de afzet naarmate het hoger word anders word, en natuurlijk dubbel past niet op elke maat, enkel doe ik zelf hier ook als ik de lucht in ga, zelf beslissen hoe of wat, welk tempo, wanneer de afzet.
Leuk hoor TS! Goed gedaan!
Maar snap wel dat het moeilijk wordt met verschillende maten pony's en paarden ja..
Knap hoor dat jij dat zomaar doet! LoveMickey schreef:Geryon schreef:
Ik snap nooit waarom het niet gewoon in een dubbel wordt gedaan. Dat is zoveel makkelijker, komen ze beter uit, kunnen ze beter springen. Dit is veel moeilijkerKnap gedaan!
Haha, ja snap ik! Maar als ze een keer niet uitkomen met een dubbel, gaan ze er eerder doorheen dan met een enkele