Prachtige foto's weer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eskimo schreef:Ja dat is ook zoDie van mij heeft inmiddels al heel lang een ander baasje, ook een Bokster dus vandaar even de verwarring. Die van mij kwam uit Spanje en daar wisten ze niks van zijn afstamming af helaas.. Maar het is leuk te zien dat er een dubbelganger rondloopt met zelfs dezelfde naam haha!
MirandaFuego schreef:Eskimo schreef:Ja dat is ook zoDie van mij heeft inmiddels al heel lang een ander baasje, ook een Bokster dus vandaar even de verwarring. Die van mij kwam uit Spanje en daar wisten ze niks van zijn afstamming af helaas.. Maar het is leuk te zien dat er een dubbelganger rondloopt met zelfs dezelfde naam haha!
Officieel heet mijne Parcifal, dat was iets te 'deftig' voor hem.![]()
Hij is wel van spaanse afkomst (spaans arabierenbloed) dus dat lijkt idd veel!![]()
Maar hij komt niet uit spanje, misschien is jouw expaard het toekomstige sinterklaaspaard!
MirandaFuego schreef:rea schreef:Ik vraag me zo af van wie die Fuego die slinkse streken geleerd heeft ?
Mijn man plaste eerst ook wel eens in de tuin, maar omdat hij telkens werd uitgelachen door de paarden is hij daarmee gestopt...