Gefeliciteerd! Hij valt nu al in je armen in slaap, haha! Nu wel je boktnaam veranderen, het is toch geen falabella.. Tja, Arabieren, wat kan ik zeggen, je komt er nog wel achter!
Ik weet zeker dat je veel plezier aan hem zult beleven. Hij heeft echt voor jou gekozen. nogmaals gefeliciteerd van onze kant. Groetjes Diana (shamal arabians)
Oooh wat leuk! Gefeliciteerd met je aanwinst. Ik ben zo gek op Nassie! Ik ken hem van toen hij een heeeul klein smurfje was, en ik was elke keer weer verliefd op hem! Wat een boefje en wat een schatje! Daar heb je een geweldig paardje aan, dat weet ik zeker! Ik heb als het goed is ook nog een boel foto's van hem haha!
Dilayla
Geplaatst: 14-12-12 20:05
gefeliciteerd met je aanwinst.
Dat jullie samen alles mogen bereiken wat jullie maar willen...
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat toevallig de zoon is van mijn knappe vent. Die sinds april dit jaar bij mij staan. En ik moet zeggen ik heb precies dezelfde ervaring als jou gekregen daar. Ylona heeft ons een geweldige dag bezorgt na ook z'n 2 uur in de auto te hebben gezeten. En ook met Shamal was het liefde op het eerste gezicht haha Dus geloof me je hebt een engel in handen Ondanks dat er vast ook ups en downs gaan komen haha! Veel plezier met hem!
Haha is goed, die zal je vast wel vinden wil je eventueel ook wel recentere foto's sturen haha! als je die wilt moet je even een pbtje sturen! Ben heel benieuwd of zijn karakter hetzelfde is als die van Shamal. Is Nasheet al bij jou ?:)