Wat een knapperd! En die sneeuwfoto's! WAUW! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bedankt 

suikermeisje schreef:Ik zou de tweede doen waar tussen je twijfelt!
Maar die pittige heer van jou kan wel bokken zeg
lekker los in zijn lijf haha soms vraag ik me wel eens af of ie niet een spiertje verrekt of zo 
Misty12 schreef:Wat heb jij toch een gave haflinger! Zo een wil ik er ook wel. Graag met een strikje erom!
Wiek3 schreef:Wat een super foto's. Ik vind de laatste foto voor een kaart denk ik het mooiste, maar wat me aanspreekt van de eerste foto is dat je beide ogen ziet. Maar beide super leuk en zou hem best tussen mijn post willen vinden
Wesabo schreef:Wat is hij toch mooi uitgegroeid. Ik ben nog altijd blij dat hij zo goed terecht is gekomen. En dat je zoveel plezier met hem hebt. Terecht dat je trots op hem bent, Suus.

liespower94 schreef:Ongelooflijk leuk ennee die fotograaf die daar ligt naast de hindernis xd
Hij wilde oefenen op paardenfotografie dus ik dacht nou als ergens je timing goed moet zijn

MarlindeRooz schreef:Gave haflinger zeg, als je hem opeens kwijt bent.![]()
JasmijnJoy schreef:Wauw, wat een leuke recreatieve haf heb je onder je kont zeg! Leuk, en die foto in een linkje, met blauwe peesjes! Geweldig, hoe die over dat zeiltje heen springt xD

Birmaantje schreef:Leuke foto's en overzicht. Springen ziet er super uit zeg! Moet vast wel lukken in maart. Ik zou voor 2e of 3e foto gaan

Siglos schreef:Leuke haflinger! Wie is de vader als ik vragen mag?

Gonda40 schreef:Superleuke pony!! Ik heb ze altijd al mooi gevonden, maar ik ben te lang (1.90 meter)
dus kan ik bijna met mijn voeten meelopen.
Maar ik vind jou pony echt mooi en netjes lopen.
Groetjes