ah mooi filmpje ik kan e nog een filmpje van een gesloopte trailer herinneren , ook van jou toch?
NathalietjeB
Geplaatst: 08-12-12 17:40
altijd zo leuk om zulke filmpjes te zien...jullie zijn beide zo een team geworden samen vind t heel mooi om te zien dat zowel jij als kim zo een doorzettings vermogen hebben en zo samen naar elkaar zijn toe gegroeit
Wauw... Zoveel respect, voor alles, het doorzetten toen het zo moeilijk ging, het verliezen van je gewicht, doorzetten, beter worden en er zo uitkomen! Ook ik ben niet echt een huilebalk, maar dit is toch wel érg emotioneel...
Ik wens jullie echt nog heel veel super jaren samen!
Wat een prachtig filmpje met een heel bijzonder levensverhaal. Ik vind het super knap dat je zo veel af bent gevallen (ik jojo...) en dat je iedere keer weer door zet. Je merrie is beeldschoon, ik wist niet dat trekpaarden zo gracieus konden zijn. Geniet van je merrie, jullie horen bij elkaar!
SteffiiY
Geplaatst: 09-12-12 12:50
Wauw wat een verhaal, en wat een doorzetter ben je
jeetje, ik wilde mijn tranen op mijn hormonen schuiven maar ik zie dat meerdere meiden dit hebben bij het zien van je filmpje.. Ga alsjeblieft zo door en geniet van je merrie, want jullie horen bij elkaar! ik kan met geen woord beschrijven wat voor gevoel van plaatvervangende trots ik voel, op jou!
justdiesel
Geplaatst: 09-12-12 13:32
Gaaf filmpje Koudbloedkim, en fijn dat het zo goed met jullie gaat.
kekaro
Geplaatst: 09-12-12 13:32
prachtig filmpje !! inderdaad een tranentrekker een hele goede om nog eens te bekijken als je zelf eens vastloopt met je paard, doorzetten !
ik vind het ontzettend knap dat je het volgehouden hebt! en wat worden jullie beloont nu ! super
nog heel veel plezier samen en dat gaat zeker lukken als ik het zo bekijk
CCEC
Geplaatst: 09-12-12 13:47
Echt prachtig om dit te zien, respect!
Eileen_
Geplaatst: 09-12-12 13:50
Wauw, heel mooi filmpje! Normaal lukt het me nooit om zo'n filmpje helemaal af te kijken, maar nu lukte het me makkelijk. Vind Kim ook echt een gaaf paard
Ik heb normaal gesproken een hekel aan filmpjes en klik dan meteen weer weg, maar deze móest ik zien! Jeetje wat een prachtig filmpje van een ontroerend mooi verhaal heb je in elkaar gezet, mijn complimenten!
mandy358
Geplaatst: 09-12-12 14:05
Wauw...
Wat een doorzettingsvermogen, en wat een verhaal! Super knap hoe jullie er zo zijn uitgekomen na deze 5 1/2 jaar! Onwijs mooi verwoord in dit filmpje!
Prachtig filmpje met enorm veel doorzettingsvermogen!!
horses_m
Geplaatst: 09-12-12 14:10
Wauw.. Heb met tranen in mijn ogen het hele filmpje bekeken.. Word er helemaal emotioneel van wat jullie allemaal mee gemaakt hebben.. Echt ongeloofelijk hoe jullie alles doorstaan hebben echt onwijs veel respect voor jullie beiden
Lukka
Geplaatst: 09-12-12 14:12
In één woord: Prachtig! Ik heb echt respect voor jullie doorzettingsvermogen. Nog veel plezier samen, maar dat gaat zeker wel lukken als ik de foto's zie.
blessbelando
Geplaatst: 09-12-12 14:24
wauw wat een mooi verhaal dit zou ik niet snel vergeten
hessel
Geplaatst: 09-12-12 14:25
wauw wat een ongelooflijk mooi filmpje. Ik heb echt heel veel respect voor jullie beiden. Ik vind het knap dat je er altijd in bent blijven geloven en ik vind het dan ook super dat het allemaal niet voor niets is geweest. Ik gun jullie nog heel veel mooie jaren samen.
eclair98
Geplaatst: 09-12-12 14:27
KIM
Desireex
Geplaatst: 09-12-12 14:28
Ik heb het hele filmpje gekeken en wauw wat een diepe respect heb ik voor jou! Jou paardje Kim mag ontzettend blij zijn dat ze een baasje heeft wat zo ontzettend veel om haar geeft. In voor en tegenspoed. Ik vroeg me laatst af voor wie ik echt respect had in de paardenwereld en nu ik dit verhaal lees is mijn antwoord duidelijk.. Ik heb diepe respect voor jou en voor Kim.. Jullie zijn een super team en ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van elkaar..
__Sannne
Geplaatst: 09-12-12 14:29
Ik vind het filmpje werkelijk prachtig, en wat een prachtig beest. Heb haar ook al een aantal keren in het echt gezien, woon namelijk dichtbij Nieboer. En wat een beest zeg, wauw.
Manon262
Geplaatst: 09-12-12 14:33
Heb net het filmpje gekeken, hoewel ik meestal meteen wegklik als ik een filmpje zie...Maar echt, wat een respect voor jou, dat je zo doorzetten kan, ook als het echt wel tegenzit soms. Echt veel respect voor jou en Kim, enne, moet wel zeggen dat ik toch altijd al wel kijk als ik een topic van jouw en Kim tegenkom zenne
Wat een onwijs gave een vooral mooie film! Een van de weinigen die ik niet heb doorgespoeld (=$), maar juist heb stopgezet om de tijd te nemen de tekst tussendoor tot me door te laten dringen. Erg gaaf! En wat een doorzettingsvermogen tonen jullie beide. Respect.