Ijslander Lara in haar element !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 14:50

Tries_en_Faf schreef:
leuke foto's! Leuk dat het zo goed klikt!

Ik dacht even datj e op mijn paard zat, zo lijken hun hoofden op elkaar:

[ Afbeelding ]

Wauw :o, die lijken heel erg op elkaar zelfs de bles !
En de achtergrond wat ik zie ook, we hebben de bak afgezet met zulk soort hout en die witte "stokjes" met stroomdraad staat bij ons ook haha :')

RoeanneT

Re: Ijslander Lara in haar element !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:53

Wat een leuk ijsje! Ziet er heel leuk uit!

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 21:50

Dankjewel !

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:00

Hee wat leuk! Mooie foto's zeg!
Lara is toch een dochter van Rebecca? Wil je dat eens navragen aan de eigenaar? Al kan ik me haast niet voorstellen dat het niet zo is als ik haar karakter zo hoor :) Superleuk om haar te zien!!

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 16:05

Wat een leuke foto's zeg! Jij gaat zeker nog heel veel plezier beleven aan Lara.

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 17:02

Rauka schreef:
Hee wat leuk! Mooie foto's zeg!
Lara is toch een dochter van Rebecca? Wil je dat eens navragen aan de eigenaar? Al kan ik me haast niet voorstellen dat het niet zo is als ik haar karakter zo hoor :) Superleuk om haar te zien!!

Ik heb even op de website van de eigenaresse gekeken (aangezien ik me herinnerde dat daar de ouders van de paarden bij naam op staan!) en inderdaad, moeder is Rebecca (vader is trouwens Odin, misschien ken je die ook :)? wat grappig waar ken je haar van als ik vragen mag :D ? Zal het straks ook even tegen de eigenaresse zeggen zal ze ook leuk vinden!
Grappig trouwens, mijn naam is ook Eline :+ (had even in je profiel gespiekt )

@tumtummie , dat hoop/denk ik ook wel! heb ook reuze geluk met de leuke eigenaresse en de vrijheid die ik krijg :j Als het weer het toelaat gaan we vrijdag voor de eerste keer echt buiten rijden, in het bos, samen met de eigenaresse natuurlijk!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 05:42

Ieeeee! Die ken ik... :+: !

Ik heb jaren geleden een aantal jaar achter elkaar een ponykamp meegedaan bij deze ponyclub, maar dan wel op de locatie in de voerstreek...
Maar toen waren de paarden nog van Okke... Toch leuk dat Fré alles overgenomen heeft.. :j

Leeft Michaya/mikaya ook nog? <3

Zo leuk om te zien!

Jullie zien er leuk uit samen hoor! Veel plezier samen!

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 10:26

Femke_L schreef:
Ieeeee! Die ken ik... :+: !

Ik heb jaren geleden een aantal jaar achter elkaar een ponykamp meegedaan bij deze ponyclub, maar dan wel op de locatie in de voerstreek...
Maar toen waren de paarden nog van Okke... Toch leuk dat Fré alles overgenomen heeft.. :j

Leeft Michaya/mikaya ook nog? <3

Zo leuk om te zien!

Jullie zien er leuk uit samen hoor! Veel plezier samen!

Hahaha dat kan wel kloppen van de ponyclub .. ze is geboren bij ponyclub sint pieter in Maastricht en vanuit daar is ze meegegaan naar de huidige eigenaresse. Ze staat nu bij een kudde met nog 5 andere Ijslanders, waaronder ook haar eigen dochter !!
Michaya/Mikaya ken ik niet (kan het altijd even aan de eigenaresse vragen voor je, die zal dat vast wel weten :j )

elfie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:03

wat grappig !!
kijk eigenlijk nooit op bokt, maar als je je eigen paafd in een topic voorbij ziet komen is dat wel heel leuk.

leuk verhaal eline !!
ik ben bljj dat je je zo thuis voelt bij ons.

bij de ponyclub heb ik jaren gereden en les gegeven.
ook de beroemde kampen was ik altijd aanwezig.
wellicht dat ik jullie daar nog wel ergens van ken.wat is internet toch klein als je elkaar zo weer tegen komt.

michaya leeft nog trouwens...wel al lekker bejaard en met pensioen.maar ze is er wel nog.

hopelijk komen er nog veel meer leuke verhalen van eline en de paarden.

groetjes maud

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 18:49

Haha leuk dat je ook even voorbij komt Maud :P ! Er zullen vast nog genoeg leuke verhalen langs gaan komen hoop ik, hoop trouwens ook dat het weer vrijdag een beetje mee gaat zitten :+ hahaha (volgens buienradar zou het hier pas vanaf 17:00 gaan regenen dus dat zou mooi uitkomen!).
En wat grappig dat er een paar mensen Lara herkennen en reageren :)

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:10

Leuke foto's
Het plezier spat eraf.
Ik heb ook een ijslander die Lara heet, grappig.
gr.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:32

Fijne paardjes he IJslanders,heb er ook 2...leuk dat jullie zo kunnen genieten :) Veel plezier nog in de toekomst!

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 21:50

Dankjewel voor de leuke reactie's! Ijslanders zijn inderdaad erg leuke paardjes ben ik achtergekomen haha :)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 22:22

Hihi...kijk maar uit,voor je het weet heb je er zelf een....en een is eigenlijk geen dus zal er snel nog een bijkomen en heb je er 2 maar die met dat kleurtje is ook wel leuk....3 en tadááááh je mini kudde :D
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 13-12-12 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 22:23

Mooie foto's en wat top dat je zoveel vertrouwen wordt gegeven..maar zo te lezen is dat ook wel aan jou uitbesteed :-)
Hier hebben we ook een flink aantal ijslanders en dit weer is fantastisch..voor zowel de ijslanders als ik die er ook zo van geniet,hihi.
Veel plezier met lara

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 22:51

@Tinky12 , Als het aan mij ligt zou het wel ongeveer zo lopen ja haha :+ ! Eigenlijk is het maar goed dat ik een vader heb die hier wijs een stokje voor steekt, eerst maar eens lekker sparen en genoeg kennis op doen. Wie weet over een paar jaar staat er wel een topic van een eigen paardje op bokt haha, maar voorlopig zit dat nog niet in de planning

@Amy77 Dankjewel voor je leuke reactie :) Ben ook erg blij dat ik zoveel vertrouwen en vrijheid krijg..En waardering natuurlijk! Inderdaad je merkt aan ze dat ze het reuze naar hun zin hebben met dit weer, de vriendin van mijn vader (degene die de foto's heeft gemaakt overigens) keek me maar de hele tijd verbaasd aan "Hebben ze het nou niet koud dan ..?" "Worden ze niet ziek?"

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:46

hihi, nou ik herken dat wel van de vriendin van je vader hoor. Wij komen uit 'de grote paarden' en die dek je al snel toe he..dus toen de ijslanders de kudde kwamen aanvullen heb ik het eerste jaar er wel moeite mee gehad om ze zonder deken met regen te laten staan, haha. Nu jaren later zie ik dat ze er echt niet zie van worden..maar toch, toch denk ik weleens met bar nat weer, oei..2 merries hebben dan ook een dun regendekentje om, omdat zij toch erg afvallen met erge regen (wel genoeg hooi hier, maar wind en nattigheid kunnen ze gewoon slecht tegen)..de anderen kunnen prima zonder :)

Leuk, plaats gerust nog eens foto's :)

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 17:03

Dat is ook zo er zijn genoeg paarden die wel in de dekens (moeten) staan, dat zei ze ook al dat bij hun in de buurt zoveel paarden met dekens stonden. Snap ook wel dat sommige mensen het 'zielig' uit vinden zien, maar zodra je het uitlegt snappen ze het wel en zolang de paardjes zelf er geen last van hebben zoals je zegt, lekker laten staan :j . Het ene paard kan er inderdaad beter tegen als de andere, maar gelukkig hebben ze allemaal een lekkere warme vacht op!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 15:29

He, wat een geweldig leuke foto's!
Zat me net af te vragen waar je zou wonen gezien de omgeving, het ligt hier niet ver vanaf. :D

Dat moet genieten zijn, volgens mij is Lara echt een toppertje.