Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mioux schreef:Bah je hoort het wel eens vaker, zeker nu het donkerder word dat alles gejat word. Vind gewoonweg asociaal dat men aan andermans spullen zit... Ik hoop voor je dat de politie de aangifte serieus neemt, zoiets heeft namelijk altijd zin! Als er in de omgeving of dergelijke iemand betrapt word en hun vinden bij hun thuis spullen van jouw, krijg je die terug. Misschien toch tijdelijk even alle spullen bij je thuis laten? Tuurlijk is het even irritant heen en weer slepen, maar zo weet je wel dat ze t niet pikken, want vaak komen ze nog terug na een tijdje omdat ze weten dat men toch nieuwe spullen haalt. (gebeurd bij verzorgpaardje de eigenaren toen)
Bunga schreef:Dat is dus het probleem, Bram is net 4 dus we hebben laatst voor hem alles nieuw gekocht
Maar Alyssa hebben we al zoo lang, dat ik geen flauw idee heb wat voor zadel ik nodig heb, welke maat hoofdstel ze heeft..
We hebben hier ook nog een zadel met wisselbare boom thuis liggen dus die kan ik tijdelijk wel gebruiken..
Morgen gaan papa en ik halsters, borstels en al het nodige halen waar we echt niet zonder kunnen.
De spullen waren niet verzekerd omdat ze al redelijk 'oud' waren, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat als we het nieuw moeten kopen we toch weer veel geld kwijt zijn..
Bedankt iedereen voor de lieve berichten
Yonneponn schreef:ik heb nog een bitje voor je, ook maat 11,5 in het goud. die had ik op me verjaardag gekregen
dat was voor mn vorige verzorgpaard.
je mag m voor 5 euro.
ik heb hem niet zo vaak omgehad dus bijna nieuw.

leonie87 schreef:Nee blub dat is niet waar. Een staldeur mag niet afgesloten zijn als er paarden staan op last van de brandweer. Een opengebroken kast is voldoende. Ik spreek helaas uit ervaring... Maar toen is wel alles uitgekeerd. Alleen interpolis deed moeilijk. De rest was zo geregeld!
)