tita schreef:Alles onder de 8 vind ik jong. Uitspraken van met 6 moet ze M/Z klaar zijn vind ik gevaarlijk.
Niemand heeft gezegd moet. Dat is alleen met een normaal patroon aannemelijk te noemen. Ga je wat trager of komt er wat tussen dan is dat zo.
Offtopic: Waarom is het onder de 8 jong en niet onder de 7?
Ts had het gewoon over 3 jarige paarden die 4 worden, lijkt mij, zoals al eerder vermeld, dan ook leuk om deze leeftijdsgroep aan te houden. Een 6 jarige is toch echt iets heel anders.
Ernie061111 schreef:De onderdelen van de proef oefenen we ook gewoon los. Al moet ik zeggen is de middendraf toch een regelrechte ramp krijg er veel te weinig verschil uit maar goed wordt aan gewerkt.
Jonge paarden proeven zijn er bij ons in de buurt maar heel weinig dus denk niet echt dat ik daar de kans voor krijg om daar aan mee te doen.
Op 1 onderdeel (of 2 als het er 2 x in zit) een slecht cijfer, is geen ramp. Wel leuk dat hij zo braaf mee het dorp in gaat!
De B vind ik toch ook eigenlijk wel een jonge paarden proef. Veel hoef je nog niet te kunnen. Zou gewoon lekker in de B gaan rijden. Evt paar keer onderling of HC. Komt zeker wel goed.
@ Yelly. Daarom de mijne uitbesteed voor de VSN. Paard heeft het talent wel om daar onder de directe top wel mee te draaien. Nu de ruiter nog
. Winnen zal hij het niet, maar dat hoeft ook niet.
Vind het ook wel erg leuk om een cijfer voor alles te krijgen van de experts. Mochten ze hem niks vinden op de VSN, gaat hij geen enkele andere competitie meer lopen in die trend maar gewoon met mij mee op wedstrijd