Briljant! Jammer dat ze vanuit die winkel niet meer reactie gaven, maar toch een mooi geslaagde grap en uitdaging En Tweety is wel een echte koude kikker hoor als hij al dat doorstaat zonder problemen :-D
Ragenbol
Geplaatst: 03-12-12 00:11
GEWELDIG!
In Zoetermeer hebben we ook de "paarden-P", ik wilde er ook echt gaan staan maar heb helaas geen trailer. ZO leuk dat jullie het echt hebben gedaan!
Geweldige actie, wel flauw dat er van het winkelpersoneel zo weinig reactie kwam. Ben wel benieuwd of je uiteindelijk in de krant beland (al is het maar het plaatstelijke suffertje!)
Haha geniaal, wat een braaf ding! Wel flauw idd dat er niet meer reactie uit de winkel kwam..
JonneN
Geplaatst: 03-12-12 10:11
Hee, da's bekend terrein, geinig!
Caitlin_K
Geplaatst: 03-12-12 10:55
HAHAHA!
Nou, die van mij lusten ook bier hoor! We hadden xtje op stal een feestje, en paar mannen dronken bier. Ik gezellig me poons naar voor gehaald, stonden ze toch uit de slingerende bekertjes/glazen hun best te doen om het bier eruit te likken. Ik kon het bijna niet geloven, deed wat op mijn hand en ze likte het weg!
Haha geweldig! Ik stond van de week in Utrecht naast de KPN winkel en ik het is dat ik geen trailer heb, anders had ik serieus overwogen om hetzelfde te doen
haha leuk hij staat hier ook in de stad , maar als je goed gekeken had zag je toch wel overduidelijk dat het alleen voor sint zijn paard was dus wees maar blij dat je niet bekeurd bent