Wat een super mooi verslag! Tranen in mn ogen want wat heb jij dit paard een mooi leven gegeven! Een hele dikke pluim voor jullie beiden. En wat heeft fanny een lieve zachte uitstraling in dr ogen
abba
Geplaatst: 30-11-12 23:25
Ze ziet er top uit! Wat een fantastisch verhaal, Fanny heeft het super en het is haar aan te zien, geweldig! Een compliment voor jezelf!
Kingie
Geplaatst: 02-12-12 01:21
Wat een heerlijk verhaal! En ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, ik hoop dat je nog een hele tijd van haar kan genieten!
Gaaf beestje is het tohc ook Hank! je staat op uitgelicht op de VP
geerke
Geplaatst: 05-12-12 10:31
Jee...die pony ziet er super uit!En kijkt heel anders uit haar ogen! Wat een volhouder ben jij!Jij hebt haar iets beloofd en dat kom je na....dat je voor haar zal zorgen tot de dood er op volgt. Super hoor! (mijn paard is bijna 27 en heeft ook cushing )
Girassol
Geplaatst: 05-12-12 10:33
Wat mooi dat je haar over hebt genomen en dat ze het nu zo fijn heeft bij jou
Die Fanny heeft wel even een dikke berg geluk om jou in haar leven te hebben. Ze ziet er echt super uit. Wat leuk ook om al die foto's bij je verslag te zien.
Ik ken Fanny goed van vroeger, in de tijd dat ze nog grijs was. Het is een geweldige pony en het doet me goed dat ze zo goed terecht is gekomen. Ik had zelf graag Domino overgenomen maar in de periode dat hij weg ging was ik zelf helaas ernstig ziek. Gelukkig is hij heel goed terecht gekomen bij stichting het olde manegepeerd. Helaas is hij inmiddels overleden.
Wat een leuk topic van jou oma'tje! Hopelijk mogen jullie nog heel lang van elkaar genieten! En mag Chalina op fanny leren hobbelen, dat zijn nog eens dromen he!