Wat een moeilijke keuze heb jij moeten maken, maar wel een verstandige. Het is een super gaaf beest!!
s1993
Geplaatst: 27-11-12 09:52
Ik vind Luca echt prachtig, heb altijd genoten van jullie topics, heel veel sterkte! Heel knap dat je voor je paard hebt gekozen en gelukkig heeft hij een fijn nieuw baasje gekregen
Birmaantje
Geplaatst: 27-11-12 09:54
Jeetje een brok in mijn keel kreeg ik toen ik je hele verhaal las! Wat mooi beschreven en wat dapper en moedig dat je deze beslissing voor Luca hebt genomen. Fijn dat je een goed nieuw huisje voor hem hebt gevonden. Erg mooie foto's
daphneM
Geplaatst: 27-11-12 09:57
jeetje wat een prachtig topic, ik heb tot het laatste woord gelezen en alle fotolinks open gemaakt..
Je hebt de beste keuze gemaakt vind het heel verstandig van je.
Het laatste gedeelte van het topic vond ik moeilijk om te lezen, ik kende het gevoel mijn met 1ste paard die ik ook moest door verkopen.. Het gevoel dat hij weg rijd, en je niet meer naar het toe kan.. Toen kwam er wel een klein traantje. Heel veel sterkte!..Gelukkig heb je een bokker gevonden waar je misschien nog veel foto's van gaat zien.
_Bernice
Geplaatst: 27-11-12 09:58
wat een heftig verhaal.. wel heel goed dat je voor je paardje gekozen hebt.. veel sterkte, ook in de komende tijd!
Wat een heftig maar ook dapper verhaal! JJe mag trots op jezelf zijn.
Liekelianne
Geplaatst: 27-11-12 10:09
Wow! Wat een mooi en heftig verhaal! Die kwam wel ff binnen! Wat een mooie band had jij met je pony! Jammer dat het soms zo moet lopen.. Maar gelukkig heeft hij een fijn nieuw tehuis! Sterkte!
Jemig Nicole, je was echt heel gek op hem he. Mijn paard is 3 weken geleden overleden en dat moet je gewoon accepteren maar te bedenken dat je vriendje er nog is maar niet bij jou is eigenlijk niet te verteren....
Bij Anette en Sara heeft hij het gelukkig heel erg goed.
diesel_
Geplaatst: 27-11-12 10:34
jeetje wat heftig.. de vraag blijft spoken dus ik vraag hem toch, wat ging er mis privé? dat je geen potje meer had? Wat ontzettend klote en wat een dappere beslissing om hem een ander thuis te geven, daar mag je trots op zijn hoor meid! Prachtige pony en prachtig stel zijn jullie samen! Jullie band en jullie belevenissen samen neemt niemand je meer af
Peggy1970
Geplaatst: 27-11-12 10:44
Met tranen in mijn opgen lees ik dit verhaal. Wat een super mooie pony!!! Fijn dat je een goed adres gevonden hebt voor hem. Heel veel succes met alles.
V_eraa
Geplaatst: 27-11-12 10:45
Respect dat je zo een dappere keuze hebt gemaakt!
ellennn_
Geplaatst: 27-11-12 10:58
Pfffff, heftig verhaal! Gelukkig heb je in de tijden dat hij in je bezit was volop van hem genoten!!! Je hebt een goede en goudeerlijke keuze gemaakt! Daar mag je ook trots op zijn. Het is fijn dat je weet dat hij het nu goed heeft, en dat je hem altijd op mag zoeken!
Pfew, echt een verhaal waar de liefde voor je maatje van af spat. Zowel in wat je allemaal samen hebt meegemaakt als om die moeilijke beslissing. Over zulke dingen nadenken vóór er iets rottigs gebeurd, en op basis daarvan afscheid moeten nemen. Kan me voorstellen dat je nog steeds heel verdrietig bent. Gelukkig heb je werkelijk prachtige herinneringen; wat een schitterende foto's!
nazdarr
Geplaatst: 27-11-12 11:49
wat pijnlijk.. maar respect voor jou keuze. en wat bof je dat hij nu ook in goede handen is en dat jij altijd welkom bent. kreeg kriebeltjes in mijn buik bah
Matheno
Geplaatst: 27-11-12 11:52
Die lieve Luca, weet je nog; eerste keer erop en dat de andere meiden van stal ons stiekem in de gaten hielden want ze waren ervan overtuigd dat het mis zou gaan? Ik heb nooit een bravere hengst gezien als hem! Hopelijk vind je ooit weer zo'n topper! En anders over een jaartje maar lekker aan de slag met 't bonte ding hier
Elvi_Elisa
Geplaatst: 27-11-12 11:53
Prachtig topic zeg, En wat is het toch een ontzettend mooi paardje!
Nog veel sterkte met het gemis van Luca, en met het nare bericht van je stiefvader!
ThreeFingers
Geplaatst: 27-11-12 11:53
Tjee....
Wat moet je erop zeggen.....
Hoop voor je dat op een dag jij en Luca weer samen zijn
Prachtig topic en zo veel respect dat je voor Luca koos en niet voor je zelf. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier ook een traantje liet lopen. Zo mooi de band die je met Luca had, en ik hoop dat als je weer een een wat betere tijd zit je ooit weer zo iets met een paard kan hebben !
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-12 12:38
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve reacties Het doet me wel goed dat andere een beetje een bevestiging geven dat het toch waarschijnlijk toen de beste keuze was..
ThreeFingers schreef:
Tjee....
Wat moet je erop zeggen.....
Hoop voor je dat op een dag jij en Luca weer samen zijn
Ik twijfel geen moment dat dat monstertje het niet goed heeft bij Sara.. Maar altijd blijven hopen dat hij weer bij me terug komt is ook niet goed, de kans op eerste koop is altijd geweldig en die heb ik als hij ooit wel verkocht zou worden..
Binnen kort ga ik lekker naar hem toe, ik mag dan ook even lekker een rondje op hem rijden en dat doet me goed en camera gaat natuurlijk mee
Lisette1990
Geplaatst: 27-11-12 12:44
Mooi geschreven, heel veel respect voor jou om zo'n moeilijke keuze te kunnen maken. Heel veel sterkte!