Bientje @ clinic Jaques van Daele

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Binne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:41

Echt leuke merrie! :)) +:)+

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 18:19

Neen niet elke MFSC is slecht, maar ik ben niet meer van plan om ze nog verder uit te proberen :Y)

Jibekee: we kampen beide af en toe met teveel spanning opbouwen, het klopt wat je ziet.

Laura01234: grappig! Jaa stak wel serieus tegen moet ik zeggen maar zou haar voor geen geld in de wereld kunnen missen. Heel leuk en grappig karakter deze merrie!

Roos m: heb haar nu precies 2 jaar. Onze band is wel goed, vertrouwen is er wederzijds. Komt altijd als een complete gekkin op mij afgelopen in de wei. Maar onder het rijden moet ze nog leren wat ik vraag dat dit is voor haar eigen goed. Altijd op de voorhand lopen als een struisvogel met haar kop in het zand vind ze heel gemakkelijk voor haarzelf, maar komt niet ten goede op lange termijn.
Maar springen durf ik zelf niet zo goed met haar omdat ik zelf teveel twijfel bij het springen. En als ik zou twijfelen voor een sprong denk ik niet dat ze er dan zelfs moeite zal voor doen om erover te gaan.... Geschikte ruiter ben ik wel aan het zoeken hiervoor.

Lienbono: ja was erg leerzaam, bij mij was het vooral ze is niet van suiker je mag wel best eens wat meer vragen dat naar boven kwam. Deze clinic was in stal h&l in aalter.

Bedank alvast iedereen voor de leuke reacties

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:55

Quir schreef:
Leuk paard! Ziet er ook helemaal niet slecht uit, maarre je moet wel opletten dat je op het goede been licht rijd. Op veel foto's zit je verkeerd. ;)

Het was het eerste wat ik zag.
Ziet er verder leuk uit, mooi paardje ook
de meeste punten zijn al genoemd!

marjotje82

Re: Bientje @ clinic Jaques van Daele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:08

Ziet er leuk uit!
Vele succes verder met je paardje!

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:56

Leuk paard om te zien zeg! :) Ik rij zelf een 5 jarige merrie van Viento Uno x Hamlet, en ik heb ook het probleem dat ze soms graag lekker op de hand gaat hangen. :D Met name tijdens het losrijden wil ze dat nog weleens doen. Als ik dan meer mijn been eraan hou en haar achterhand eronder breng gaat het beter. Ook veel wendingen helpt.

Was wel schrikken zeker dat ze spierbevangen geweest is. Goed om te lezen dat het nu weer beter/goed gaat. Heel veel plezier nog met je paardje.

ChocooPrins

Re: Bientje @ clinic Jaques van Daele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 23:13

Nienkeltje: Foto's? :-)

Bedankt iedereen voor de toffe reacties!

lovex_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:23

ziet er goed uit ! :)