Fortune Cookie op chique met knotten!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Re: ♥ Fortune Cookie op chique met knotten! ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:55

Prachtig paard! Hoe groot is ze nu? Ze lijkt behoorlijk groot, helemaal voor een 2-jarige. Of ligt dat aan de foto's?

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 23:12

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!!! :D

Lindee schreef:
Wat is het toch een ontzettend gaaf paard zeg! <3
Hoe groot is ze nu?

Dankje! :D Ze is nu ongeveer 1.62 ;) Heb ook opgemeten hoeveel ze nog moet gaan groeien en er gaat nog zo'n 5 cm bij komen ongeveer ;) Ze is op het moment wel de lucht in aan het gaan!

Jose22 schreef:
Oh, Fortune Cookie! <3 Wat groeit ze hard, en ze blijft die super uitstraling behouden. Ik vind haar echt zó leuk.

Haar vlechtjes zijn ook goed gelukt, vlecht je met naald en draad?

Dankje! :D EN bedankt voor je compliment over de knotten! Ze stond niet bepaald stil zeg maar :P En klopt, ik vlecht met naald en draad, vind ik net wat mooier ;) Maar met stiekjes lukt ook prima hoor ;)

Carolaaxxxx schreef:
Die is mooi opgegroeid <3
Vind alleen het kleur hoofdstel niet mooi staan + combinatie wit onderlegd op wit. Maar das gelukkig maar persoonlijke smaak :))

Dankje! :D Ja hoofdstel is natuurlijk persoonlijke smaak idd ;) Ik vind hem wel erg mooi!!! (daarom heb ik hem ook gekocht :P )

inge_romeo schreef:
Wauw! wat blijft ze leuk zeg!

Hoe heb je zulke prachtige knotten gekregen? Mijn knotten zien er altijd een beetje vreemd uit... :=

Dankje! :D En bedankt voor je compliment over de knotten!! :D Het was niet makkelijk want stilstaan staat nog niet altijd in haar woordenboek :P Ik heb ze met naald en draad gevlochten ;) Ik vlecht ze altijd heel strak en als je ze dan op steekt blijven ze heel mooi zitten en zakken ze niet uit ;)

nynke55 schreef:
Prachtig paard! Hoe groot is ze nu? Ze lijkt behoorlijk groot, helemaal voor een 2-jarige. Of ligt dat aan de foto's?

Dankje! :D Ligt ook wel een beetje aan de foto's denk ik ;) Ze is nu zo'n 1.62 en ik heb gemeten hoeveel ze nog gaat groeien en dan zal zo'n 5 cm zijn, mooie maat voor mij! Ze is de laatste paar weken wel weer erg aan het groeien!

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:53

Mijn hart smelt nog steeds als ik ze zie <3. Wat een leuke uitstraling heeft ze toch.
Ik had de foto al gezien op de fb van Superhorse. En dacht toen al wat een leuk koppie heeft dat dier. Nu zie ik dat het gewoon Fortune Cookies is.
Daar ga je vast nog heeel veel plezier aan beleven, en blijf vooral veel spam plaatsen hé. :j

Judass

Re: Fortune Cookie op chique met knotten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:58

Ahh toen ik die naam al zag staan!
Ze is echt prachtig <3

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:13

Je knotten zijn inderdaad echt prachtig !!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:13

Wat een knapperd!
Waar heb je dat hoofdstel vandaan? :9

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:54

Wauw! Sinds ik zelf een keer moest knotten (en de verhalen van mijn moeder die altijd de paarden van mijn opa moest vlechten) heb ik echt zo'n bewondering voor mensen die het wél gewoon kunnen!
Zo gaat het bij mij:
Afbeelding (En dit was na een half uurtje rijden dus de helft liet alweer los... :=)

Kortom, jij amateurt niet zomaar wat. ;) Vind het haar echt prachtig staan, nu komt die mooie nek van haar ook zo goed tot zijn recht!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:06

Oh wat is ze toch knap. En ze wordt opeens super volwassen zeg! Zeker met der hoofdstel en knotten <3

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:10

Heel mooi koppie zit erop maar ze heeft wel wat last van eeeh Hollandse welvaart ;-)
Zou haar toch iets minder vet laten staan, zeker nu ze nog zo jong is en alles nog moet uitharden!
Gaaf dier, dat wel!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:37

Wildgirl: Cookie wás heel vet, nu dat ze uit de opfok is, is het al een stuk beter. ;) Ik neem aan dat dat ook steeds beter wordt nu ze dingen te doen heeft en naar ik aanneem het juiste voer krijgt.

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 18:07

Bedankt allemaal! :D

3timesmom schreef:
Mijn hart smelt nog steeds als ik ze zie <3. Wat een leuke uitstraling heeft ze toch.
Ik had de foto al gezien op de fb van Superhorse. En dacht toen al wat een leuk koppie heeft dat dier. Nu zie ik dat het gewoon Fortune Cookies is.
Daar ga je vast nog heeel veel plezier aan beleven, en blijf vooral veel spam plaatsen hé. :j

Ja klopt, ik had een foto naar Superhorse gestuurd. Toen ik mijn hoofdstel naar mijn wensen had laten maken, zeiden ze dat dit 1 van de mooiste hoofdstellen was die ze in hun winkel gehad hebben, en ze waren ook benieuwd hoe het zou staan, dus heb ik ze een foto gestuurd wat ze erg leuk vonden! :D
En jullie zijn nog niet van me af hoor, ik zal nog veel vaker Cookie foto's plaatsen ;)

michelle___ schreef:
Wat een knapperd!
Waar heb je dat hoofdstel vandaan? :9

Dankje! :D Ik heb dit hoofdstel bij Superhorse in Breda gekocht, is van Dobert en kun je helemaal naar eigen smaak samenstellen ;)

Nemurin schreef:
Wauw! Sinds ik zelf een keer moest knotten (en de verhalen van mijn moeder die altijd de paarden van mijn opa moest vlechten) heb ik echt zo'n bewondering voor mensen die het wél gewoon kunnen!
Zo gaat het bij mij:
http://i2.photobucket.com/albums/y8/Nem ... 160052.jpg (En dit was na een half uurtje rijden dus de helft liet alweer los... :=)

Kortom, jij amateurt niet zomaar wat. ;) Vind het haar echt prachtig staan, nu komt die mooie nek van haar ook zo goed tot zijn recht!

Dankjewel voor het compliment!!! :D Ze was niet heel makkelijk te vlechten want ze stond niet bepaald stil :P

Wildgirl schreef:
Heel mooi koppie zit erop maar ze heeft wel wat last van eeeh Hollandse welvaart ;-)
Zou haar toch iets minder vet laten staan, zeker nu ze nog zo jong is en alles nog moet uitharden!
Gaaf dier, dat wel!

Ze is al veel afgevallen de laatste tijd! Ze is ook weer flink aan het groeien en met de beweging die ze nu krijgt zal ze vast nog meer afvallen! ;)

maaikielies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:10

waaauw wat een plaatje <3

mooi hoofdstel!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:28

Wat is die al mooi vol paard zeg! :D

Enne, kan je mij even zo mooi leren knotten -O-

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:58

Waauuuw gaaf paard !
En je hoofdstel is echt mooi <3 <3

CCEC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:19

Wat een gaaf paard! Veel plezier ermee <3

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 13:00

Dankjewel allemaal! :D

NeverGiveUp schreef:
Wat is die al mooi vol paard zeg! :D

Enne, kan je mij even zo mooi leren knotten -O-

Haha zo moeilijk zijn die knotjes niet hoor ;) Gewoon goed strak vlechten en dan met naald en draad opsteken ;)

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:16

Wow mooie knotten! Zonder ook maar een los haartje ofzo _/-\o_

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 23:18

Haha dankje!! Wat een reacties allemaal op mijn knotten! :D En dat terwijl ik het nog beter kan :P Als ze stil staat lukken ze nog mooier ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:23

Het blijft een kwijl beestje!
Ze ziet er heel goed uit .

wat maak jij mooie knotten!!! om niet buiten de boort te vallen :Y)

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 19:12

Haha! Dankjewel! :D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:19

Mooi gevolchten, het blijft een plaatje van een merrie.