Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Gefeliciteerd met je uitslagen van eergisteren!
. Ik heb ook veeel te veel foto's van de 3 poowns! 15 foto's is ook veel te weinig voor een jaaroverzicht

! Super leuk!
Leuke foto's en jullie zijn een leuke combinatie. Heb je Asra geschoren of zie ik dat verkeerd? 
Birmaantje schreef:Wat een leuk overzicht S_uus! Vind Asra zou mooi koppie hebbenLeuke foto's en jullie zijn een leuke combinatie. Heb je Asra geschoren of zie ik dat verkeerd?

Queelens schreef:Wat een superknappe haflinger zeg. Heb je fijn aan het lopen.
Onwijs leuk jasje ook, zelf zo gemaakt met die bies?
Hij werkt ook zo graag!

taantjeh schreef:Wat heb jij een knappe haflinger !!! Heb er zelf niet zo veel mee maar vind die van jou echt heel gaaf. Wat een aftekening op zijn hoofd

Birmaantje schreef:Nog vergeten te zeggen maar proficiat met je mooie punten! Je gaat goed zeg!haha Wilde ook gaan naar Lonneker maar was bijna 120 km en vond het toch beetje te ver! Jammer had ik wel gezellig gevonden!
Oh maar hij was druk in Lonneker! Bijna niet te houden , we vlogen een KWPN-er bij ons in de inrijdbak voorbij 
Maar goed ben tevreden
Zo issie gewoon haha.Hanke_k schreef:Mooi overzicht en een hoop prachtige foto's van je prachtige haf.
Asra is echt een lekkerding!
Yes he is
Dus een KWPNer voorbij gereden!hihi gekke Asra! Het springen ziet er ook erg goed uit zeg! Mooie techniek en volgend jaar springparcourtje Ermelo?
weilanden zijn dicht, overdekte molen of paddock
Geen weiland? Vandaar dat hij in topconditie is en blijft! Geen bolletje wol en rond buikje!haha 

hij was ook 1 van de eerste dit jaar op stal.