Middagje paardenvoetbal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 09:43

Haha wat een leuke foto's :D . Die Storm, die zie je elke keer achter de bal aan gaan :D !. En voor die 1 of 2 keer per jaar, daar gaan ze echt niet dood aan hoor. Is ook eens een leuke afwisseling voor de paarden.

loveruby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:23

Super leuke foto's! Eerlijk gezegd denk ik dat de paarden het net zo leuk vinden als de ruiters. Die blikken zijn gewoon concentratie, vaak snappen de paarden het ook en worden gewoon net zo wedstrijdgericht als de ruiters. Volgensmij hebben ze gewoon ook een heerlijk dagje met zo'n spel. Vind het altijd een beetje overdreven om te zeggen dat dit zielig is van zulke foto's.

kinel

Re: Middagje paardenvoetbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:28

vind dit nog wel meevallen kijk maar eens naar het horseballen. daar worden de paarden pas aangepakt. vind dit dus helemaal niet onaardig. An als je maar plezier hebt gehad.

jjustangela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:42

Leuke foto's maar toch denk ik niet dat de paarden het heeeel leuk vinden, en dat getrek aan de mond helpt het er niet echt bij :)

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:55

Jeej! Twee doelpunten op naam van Storm! Goed gedaan *\o/*

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:01

Ziet er heel gezellig uit! Ach zo af en toe eens op deze manier wat doen, kan geen kwaad hoor:) Lijkt mij ook wel geinig om eens te doen.
Vind het alleen wel jammer om dat geprik met die spoortjes zo te zien. Het lijkt mij niet nodig om tijdens deze activiteit extra impuls e.d. te vragen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:03

Paardenvoetbal is zoooooooooooooo leuk! Heb het ook ooit eens gedaan, wat een lol! Die foto's lijken op welk paardenvoetbalspelletjes dan ook. Je moet je paard toch voor de die bal zetten. Van eenmaal per jaar gaan ze niet dood hoor!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:05

Gaat er ruig aan toe. :')

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:14

Nou, mijn ding is het ook niet. Dat getrek in de die monden, moet je eens goed kijken op de foto's naar hoe de pony's kijken. Ondertussen een spoor in je ribben. Nee, zo ga je niet met dieren om, naar mijn mening. En de tegenexcuses die hier genoemd worden (ach, zo erg is het niet, het is maar 1 keer per jaar, het is bij horseball nog erger..) dat zijn geen argumenten, dat is defensief reageren omdat je het zelf eigenlijk ook wel weet.

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:25

ziet er super leuk uit,, ook dit staat bij mij op men lijstje om dit ''oooitt'' te doen.
allleen op een wedstrijd stal voornamelijk dressuur gericht wordt dit niet georganiseerd.

ik zie wel een af en toe een paar super fanatieken gezichten voorbij komen,, hihi super leuk!!

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:44

Ninia schreef:
Nou, mijn ding is het ook niet. Dat getrek in de die monden, moet je eens goed kijken op de foto's naar hoe de pony's kijken. Ondertussen een spoor in je ribben. Nee, zo ga je niet met dieren om, naar mijn mening. En de tegenexcuses die hier genoemd worden (ach, zo erg is het niet, het is maar 1 keer per jaar, het is bij horseball nog erger..) dat zijn geen argumenten, dat is defensief reageren omdat je het zelf eigenlijk ook wel weet.

:j

jjustangela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:15

Ninia schreef:

Mee eens

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 16:51

De meningen blijven toch zeer verdeeld en nee ik ga daar echt geen drama van maken. Toen ik dit topic opende wist ik dat er mensen zouden zijn die dit geen leuk spel vinden. Kan ik me ook zeker wel wat bij voorstellen hoor. Ik zit tijdens het normale rijden ook zeker niet te rukken en te plukken. Zelf ben ik alleen van mening dat dit zo 1x per jaar geen blijvende schade aan richt. Op de foto's krijg je ook niet een goed beeld over hoe de middag is verlopen, maar ik blijf erbij dat er absoluut paarden en pony's waren die het echt heel leuk vonden en nee vast niet allemaal, want net als mensen zijn ook paarden verschillend in de dingen die ze leuk vinden. Over de spoortjes ja das ook niet mijn ding en daarom heb ik ze zelf ook niet om (dat zou ik zelf ook niet fair vinden). Ik rij zelf zelden tot nooit met sporen. Vandaag heb ik weer gewoon lekker dressuur gereden met Storm en heb zelfs niet gemerkt dat hij ook maar iets van spierpijn had. Heb wel langer in stap los gewerkt dan dat ik normaal zou. Hij liep zelfs superfijn vandaag en dat is lang niet altijd het geval haha. Verder heb ik nu denk ik al een aantal keer op een nette manier aangegeven over hoe ik zelf tegen dit spel aan kijk en ga er dus bij eventuele verdere reacties niet meer al te diep op in.

Vind het wel erg fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en het zelf ook wel eens zouden willen doen of al wel eens hebben gedaan :-). Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:54

Hartstikke leuk!!
Paarden worden er soms zo enthousiast van ook he :D
Net als barrelracen, als ze die barrels zien zijn ze niet meer te houden!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 17:00

Ja klopt die van mij werd er erg enthousiast van inderdaad. Barrelracen blijft ook altijd erg gaaf om te zien. Dat zou die van mij dus inderdaad ook erg leuk kunnen vinden als hij de western zou beheersen.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:09

Faringo schreef:
De meningen blijven toch zeer verdeeld en nee ik ga daar echt geen drama van maken. Toen ik dit topic opende wist ik dat er mensen zouden zijn die dit geen leuk spel vinden. Kan ik me ook zeker wel wat bij voorstellen hoor. Ik zit tijdens het normale rijden ook zeker niet te rukken en te plukken. Zelf ben ik alleen van mening dat dit zo 1x per jaar geen blijvende schade aan richt. Op de foto's krijg je ook niet een goed beeld over hoe de middag is verlopen, maar ik blijf erbij dat er absoluut paarden en pony's waren die het echt heel leuk vonden en nee vast niet allemaal, want net als mensen zijn ook paarden verschillend in de dingen die ze leuk vinden. Over de spoortjes ja das ook niet mijn ding en daarom heb ik ze zelf ook niet om (dat zou ik zelf ook niet fair vinden). Ik rij zelf zelden tot nooit met sporen. Vandaag heb ik weer gewoon lekker dressuur gereden met Storm en heb zelfs niet gemerkt dat hij ook maar iets van spierpijn had. Heb wel langer in stap los gewerkt dan dat ik normaal zou. Hij liep zelfs superfijn vandaag en dat is lang niet altijd het geval haha. Verder heb ik nu denk ik al een aantal keer op een nette manier aangegeven over hoe ik zelf tegen dit spel aan kijk en ga er dus bij eventuele verdere reacties niet meer al te diep op in.

Vind het wel erg fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en het zelf ook wel eens zouden willen doen of al wel eens hebben gedaan :-). Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Het heeft niets met schade te maken, maar de mond van een paard is gewoon een hele gevoelige plek. Als je daar zo in gaat zitten rukken, zal dat zeker niet prettig aanvoelen. Nee, ze zijn niet van suiker en ze gaan hier ook niet dood aan, maar dan kan het nog wel pijn doen in de mond van de paarden..

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 17:16

@Kistenvosje, zoals ik al aangaf ga ik niet dieper in op deze meningen. Dat wordt gewoon een eindeloze discussie en zullen de meningen niet door veranderen.

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:45

Tja, als je inderdaad door deze argumenten je mening niet verandert, dan heeft een discussie weinig zin. Een discussie is juist bedoeld om anderen te overtuigen, maar daar sta je blijkbaar niet voor open.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:48

Ziet er leuk uit!
Het zijn paarden geen barbiepoppen, hup rennen met je knol.
Vroeger hadden wij hele competities in ponyvoetbal.
Vaak gingen we dan naar Wanroy om tegen diverse verenigingen te voetballen.
Altijd ontzettend gezellig en nooit iets geks gebeurd:)

Even offtopic, op de eerste foto die bonte is echt heel gaaf!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 18:54

Ninia schreef:
Tja, als je inderdaad door deze argumenten je mening niet verandert, dan heeft een discussie weinig zin. Een discussie is juist bedoeld om anderen te overtuigen, maar daar sta je blijkbaar niet voor open.

Ik heb nooit gezegd dat ik daar niet voor open sta, maar door een discussie hoeft een mening niet te veranderen en in mijn ogen is een discussie juist iets om je mening te onderbouwen en niet specifiek om iemand te overtuigen van wat al dan niet goed is. Ik denk ook niet dat dit RITP daar de geschikte plek voor is, voor discussies bestaat een apart subforum hier op bokt. Verder ga ik hier niet meer op in.

Dank je justin4ever :-). Wij zijn niet van plan om echt competities te doen, maar gewoon zo 1x per jaar een middagje onderling.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:15

Leuk dat jullie plezier hadden.

Denk niet dat de paarden dat getrek van al die ruiters zo leuk vonden.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:21

Wat onwijs leuk!! Een lolletje op z'n tijd moet kunnen.
Voor de paarden is dit ook een welkome afwisseling.

Al denk ik dat het voor iedereen nog leuker was geweest als dit lekker (zonder zadel) met een bitloos hoofdstelletje of halstertje ging.
Dan is het echt een lol (samen!) met je knol middagje ;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 21:25

Dank je Glitch, het was inderdaad een leuke middag en inderdaad gewoon eens een afwisseling van de normale dingen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:25

Ziet erg geweldig uit anne !

had je je veel pijn gedaan bij je val ?

Echt een enorm leuke afwisseling.. Ik denk dat Angel nog veel banger is voor die bal :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 21:28

Nee ben niet gevallen, ging echt maar net goed dat wel haha. Kon Storm nog net wegdraaien en weer recht gaan zitten :Y)

Storm vond die bal echt totaal niet eng, hij liep er uit zichzelf op af.