. Die Storm, die zie je elke keer achter de bal aan gaan
!. En voor die 1 of 2 keer per jaar, daar gaan ze echt niet dood aan hoor. Is ook eens een leuke afwisseling voor de paarden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ninia schreef:Nou, mijn ding is het ook niet. Dat getrek in de die monden, moet je eens goed kijken op de foto's naar hoe de pony's kijken. Ondertussen een spoor in je ribben. Nee, zo ga je niet met dieren om, naar mijn mening. En de tegenexcuses die hier genoemd worden (ach, zo erg is het niet, het is maar 1 keer per jaar, het is bij horseball nog erger..) dat zijn geen argumenten, dat is defensief reageren omdat je het zelf eigenlijk ook wel weet.
Ninia schreef:Nou, mijn ding is het ook niet. Dat getrek in de die monden, moet je eens goed kijken op de foto's naar hoe de pony's kijken. Ondertussen een spoor in je ribben. Nee, zo ga je niet met dieren om, naar mijn mening. En de tegenexcuses die hier genoemd worden (ach, zo erg is het niet, het is maar 1 keer per jaar, het is bij horseball nog erger..) dat zijn geen argumenten, dat is defensief reageren omdat je het zelf eigenlijk ook wel weet.
. Bedankt voor jullie leuke reacties!! Faringo schreef:De meningen blijven toch zeer verdeeld en nee ik ga daar echt geen drama van maken. Toen ik dit topic opende wist ik dat er mensen zouden zijn die dit geen leuk spel vinden. Kan ik me ook zeker wel wat bij voorstellen hoor. Ik zit tijdens het normale rijden ook zeker niet te rukken en te plukken. Zelf ben ik alleen van mening dat dit zo 1x per jaar geen blijvende schade aan richt. Op de foto's krijg je ook niet een goed beeld over hoe de middag is verlopen, maar ik blijf erbij dat er absoluut paarden en pony's waren die het echt heel leuk vonden en nee vast niet allemaal, want net als mensen zijn ook paarden verschillend in de dingen die ze leuk vinden. Over de spoortjes ja das ook niet mijn ding en daarom heb ik ze zelf ook niet om (dat zou ik zelf ook niet fair vinden). Ik rij zelf zelden tot nooit met sporen. Vandaag heb ik weer gewoon lekker dressuur gereden met Storm en heb zelfs niet gemerkt dat hij ook maar iets van spierpijn had. Heb wel langer in stap los gewerkt dan dat ik normaal zou. Hij liep zelfs superfijn vandaag en dat is lang niet altijd het geval haha. Verder heb ik nu denk ik al een aantal keer op een nette manier aangegeven over hoe ik zelf tegen dit spel aan kijk en ga er dus bij eventuele verdere reacties niet meer al te diep op in.
Vind het wel erg fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en het zelf ook wel eens zouden willen doen of al wel eens hebben gedaan. Bedankt voor jullie leuke reacties!!
Ninia schreef:Tja, als je inderdaad door deze argumenten je mening niet verandert, dan heeft een discussie weinig zin. Een discussie is juist bedoeld om anderen te overtuigen, maar daar sta je blijkbaar niet voor open.
. Wij zijn niet van plan om echt competities te doen, maar gewoon zo 1x per jaar een middagje onderling.