Looky trap lopen. Foto doet het!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:41

Relliej schreef:
Lekkerste eten voor zijn neus houden en dan naar achteren en naar boven. *LOL* ZO heb ik eht gedaan. Knipoog

Moet ik eens proberen bij mijn konijn Bloos

myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:42

leuke foto vooral dat springen joh!
mijn konijn kan ook traplopen eg leuk

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:20

myrthe"]
[quote="Heidilover13 schreef:
Gaaf!
Mijn knaafje kan ook traplopen, stijgeren, piepen op comando en zelf in dr kooi springen!

Wat vet van dat stijgeren en piepen! Hoe heb je het aangeleerd?
Heb je een foto van het stijgeren? ik moet het zien
[/quote]

Steigeren gewoon met een stukje sla voor dr bekkie houden en piepen als ik haar roep. Ik heb er wel filmpjes van maar weet niet waar ik dat kan dat erop kan zetten Boos!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 19:50

Ik denk dat ik weer springfoto's gaat maken. Knipoog Verveel muh namelijk.. Slapen

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:37

Jah!! Wij willen foto's!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 20:38

SH*T TER*NG ZOOI... was ik iets aan het maken voor Looky. Iets nieuwes. Wou ik ff 1 van de vrouwtjes eerst ff pakken. Zie ik Lotje proberen weg te lopen. Haar achterpoten werken nauwlijks meer!!!!!! Bloos! Gelijk naar muh moeder gerent, 'Mam, kom ff snel naar boven, het gaat niet goed met Lotje!!!!!!!!' Zit nu hier te janken als de gek!!!! Huilen Dalijk weer een cavia overleden en we moeten nog op visite ergens... Scheve mond Ze kan nog wel ergens naartoe gaan. Maar haar achterpoten beweegt ze niet meer. Of 1tje doet het nog een beetje. Ik heb wel eerder ontdekt dat ze een bobbeltje heeft bij haar vagina. Net der boven. En ook nog een bobbeltje bij haar dijen. De DA (waar ik optijd mee was) zei dat het een gezwel is dat kan open gaan (dus is er verder niets aan de hand), of het is een tumor... Scheve mond Dit gaat niet goed mensen!!!! Muh ma gaat nu overleggen of we naar de DA gaan. Nou zeker weten wel!!!! Ik zei tegen me ma: 'Dalijk zijn we weer te laat net als Troetel!!!!!' Verdrietig Ohhh wat vindt ik dit erg zeg. Bloos! Huilen|(|(|(|(

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:41

Haha! moet meteen aan me papegaai denken als ik jou die foto's zie.. gaaaf Haha!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:02

Relliej schreef:
SH*T TER*NG ZOOI... was ik iets aan het maken voor Looky. Iets nieuwes. Wou ik ff 1 van de vrouwtjes eerst ff pakken. Zie ik Lotje proberen weg te lopen. Haar achterpoten werken nauwlijks meer!!!!!! Bloos! Gelijk naar muh moeder gerent, 'Mam, kom ff snel naar boven, het gaat niet goed met Lotje!!!!!!!!' Zit nu hier te janken als de gek!!!! Huilen Dalijk weer een cavia overleden en we moeten nog op visite ergens... Scheve mond Ze kan nog wel ergens naartoe gaan. Maar haar achterpoten beweegt ze niet meer. Of 1tje doet het nog een beetje. Ik heb wel eerder ontdekt dat ze een bobbeltje heeft bij haar vagina. Net der boven. En ook nog een bobbeltje bij haar dijen. De DA (waar ik optijd mee was) zei dat het een gezwel is dat kan open gaan (dus is er verder niets aan de hand), of het is een tumor... Scheve mond Dit gaat niet goed mensen!!!! Muh ma gaat nu overleggen of we naar de DA gaan. Nou zeker weten wel!!!! Ik zei tegen me ma: 'Dalijk zijn we weer te laat net als Troetel!!!!!' Verdrietig Ohhh wat vindt ik dit erg zeg. Bloos! Huilen|(|(|(|(

Grote opluchting... Mijn moeder heeft de DA gebeld. DA nam niet op. Toen heeft ze het spoedgevallen nummer gebeld. Nam dus wel op. Mijn moeder moest zeggen of ze eet en drinkt enzo. Of ze wist of ze gevallen was. Ze is niet gevallen. Maar wat ik zelf denk is als ze rondloopt en ze wilt in der kooi springen, blijft haar achterpoot(en) wel eens haken in de tralies. Dus ik denk dat dat gister gebeurd is. Ik heb haar hardvoer, hooi en drinken gegeven op de plek waar ze het meest ligt. Ze at er wel van. Ze is gelukkig wel levendig.

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:50

Oh jeetje, ik zou echt schikken joh!
Hopen dat het niks ernstigs is en dat ze snel beter wordt!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:52

Dan heb ik slecht nieuws voor je, alle cavia's kunnen dat.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 23:59

piedro... Ik schrok ook vet ernstig!!! Bloos!
Flutterby... Niet alle cavia's kunnen zit. Van de 6 cavia's die ik heb of heb gehad, kan het er maar 1 en dat is Looky.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 13:33

*schop*

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:56

*schop* Schijnheilig

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:12

Relliej schreef:
Flutterby... Niet alle cavia's kunnen zit. Van de 6 cavia's die ik heb of heb gehad, kan het er maar 1 en dat is Looky.

Alle cavia's kunnen wat?
Snap de zin niet, of ben ik nou blond? Blond

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 18:22

Heidilover13"]
[quote="Relliej schreef:

Alle cavia's kunnen wat? Trap lopen. Zit = Dit. Spelfoutje. Blond
Snap de zin niet, of ben ik nou blond? Blond Ik denk het. Knipoog
[/quote]

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:43

Ow ik vat hem hoor! Knipoog
Nee mijn vorige cavia kon ook geen traplopen hoor.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 09:29

5 cavia's die ik heb (gehad) ook niet hoor. Looky is de enigste clown. Clown