Relliej schreef:Lekkerste eten voor zijn neus houden en dan naar achteren en naar boven.ZO heb ik eht gedaan.
Moet ik eens proberen bij mijn konijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myrthe"]
[quote="Heidilover13 schreef:Gaaf!
Mijn knaafje kan ook traplopen, stijgeren, piepen op comando en zelf in dr kooi springen!
Relliej schreef:SH*T TER*NG ZOOI... was ik iets aan het maken voor Looky. Iets nieuwes. Wou ik ff 1 van de vrouwtjes eerst ff pakken. Zie ik Lotje proberen weg te lopen. Haar achterpoten werken nauwlijks meer!!!!!!Gelijk naar muh moeder gerent, 'Mam, kom ff snel naar boven, het gaat niet goed met Lotje!!!!!!!!' Zit nu hier te janken als de gek!!!!
Dalijk weer een cavia overleden en we moeten nog op visite ergens...
Ze kan nog wel ergens naartoe gaan. Maar haar achterpoten beweegt ze niet meer. Of 1tje doet het nog een beetje. Ik heb wel eerder ontdekt dat ze een bobbeltje heeft bij haar vagina. Net der boven. En ook nog een bobbeltje bij haar dijen. De DA (waar ik optijd mee was) zei dat het een gezwel is dat kan open gaan (dus is er verder niets aan de hand), of het is een tumor...
Dit gaat niet goed mensen!!!! Muh ma gaat nu overleggen of we naar de DA gaan. Nou zeker weten wel!!!! Ik zei tegen me ma: 'Dalijk zijn we weer te laat net als Troetel!!!!!'
Ohhh wat vindt ik dit erg zeg.
![]()
|(|(|(|(
Heidilover13"]
[quote="Relliej schreef:piedro... Ik schrok ook vet ernstig!!!
Flutterby... Niet alle cavia's kunnen zit. Van de 6 cavia's die ik heb of heb gehad, kan het er maar 1 en dat is Looky.