Omdat we geen stamboekorganisatie zijn hebben we altijd gezegd dat het ons Niet om het papiertje gaat en we dus ook kruisingen toelaten en idd friezen laten we ook toe
We geven wel ook altijd aan dat de "koudbloed/ Friezenachtergronden" zichtbaar moeten zijn
maarja idd wat is de grens??Merk wel dat er minder vragen gesteld worden als het een kruising is van 2 koudbloedrassen, maar vind bv bij die v Miracle wel de "Haflingerlook" zichtbaar, maar ivm t kleurtje valt dat misschien minder op?!
want zo was er ook een keer 1tje met een volle Haflinger, die ook nogal wat vragen kreeg
omdat die van haar heel erg stekelharig is
Zou wel fijn zijn als je idd wel ook het gevoel hebt ertussen te passen
en er ook een beetje tegen kunt dat je wel de hele dag vragen krijgt over wat voor ras/ kruising het is
. Ik als ringmeester krijg die vraag ook vaak
en meestal heb ik het goede antwoord al wel paraat
Verder ben ik het helemaal met Grit eens
Grit schreef:Je zal zelf moeten afwegen in hoeverre je je hier iets van aan trekt. Vooral als je geen startkaart hebt, zijn dit soort wedstrijden juist een kans om op pad te gaan
@Heidi ik zou dan inderdaad wel alvast inschrijven en bij opmerking erbij zetten dat startpas pas in jan komt
arme moeders moet ook weer mee haha!
. Hopenlijk hebben we niet een te strenge winter zodat we lekker kunnen blijven doortrainen! 

wij kwamen (ook vanuit voorgaande topics) tot de conclusie dat koudbloeden toch wel gewoon het makkelijkst is