Dankjulliewel allemaal
Toen Karlijn zo was als in 2010 is ze nagekeken, is toen behalve haar scheefheid niets bijzonders uitgekomen en ze loopt ook prima over haar rug nu. Natuurlijk loopt ze niet lekker door haar lijf als ze uit haar pan gaat zoals in het longeerfilmpje waarbij ook onze niet heel geweldige bak onder haar hoeven wegschuift, maar als ze haar bovenlijn er zo strak opzet zoals daar kan ze ook niet lekker door haar rug lopen maar dat doet elk paard wel eens als ze uit hun stekker gaan, ze kan ook heerlijk stofzuigeren. Maar vinden jullie haar op de draf foto van 07-2012 ook strak in haar rug dan? Want dat is zoals ze normaal loopt tegenwoordig, als ze niet heerlijk uit haar plaat gaat (wel nog wat op haar voorhand, dat begint nu ook beter te worden).
Mijn ouders (ben nu 21, dus net 20 geworden toen het gebeurde) waren er in het begin niet zo heel blij mee dat ik weer met haar verder wilde maar gelukkig laten ze mij wel doen wat ik heel leuk vind en snappen ze ook dat het een ongeluk was zoals dat met elk paard kan gebeuren.
Jotoma: buiten rij ik haar op 1 hand (daar moeten we in de bak immers ook naartoe werken) dus de andere hand voor de camera, ze reageert prima op neckreining en beenhulpen.