Speknek lippi (ik noem hem maximus hihihi) is volgens mij idd niet een van de gemakkelijkste.. Ik was er dan zaterdag maar man had zelfde problemen.... Heb wel echt genoten van de show!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:_enna_ schreef:Mij valt vooral de uitstraling van de Lippizaners op, ze kijken nu niet bepaald alsof ze er plezier in hebben...De fries daarentegen ziet er heel anders uit.
Kijk jij wel charmant als je geconcentreerd bezig bent met een moeilijke oefening?
_enna_ schreef:_San87_ schreef:
Kijk jij wel charmant als je geconcentreerd bezig bent met een moeilijke oefening?
Concentratie ziet er wel anders uit volgens mij... Ik zie in elk geval verschil tussen de uitstraling van de friezen en de lippizaners. Maar goed, ieder z'n mening.
smurffie schreef:Wel moet ik ook zeggen dat ik met hoofdpijn thuis gekomen ben van de mensen die gewoon flitsen.
Erg jammer altijd als mensen zo met de regels omgaan, terwijl er zonder flits ook machtig mooie foto's te maken zijn.
Chay_Flame schreef:Mallow schreef:Wij zijn gisteren geweestWas opzich een leuke show, maar weinig variatie. Plus ik vond die omgang van een man met een speknekpaard niet zo vriendelijk
Het was echt wachten op het moment dat die van z'n paard geknalt werd maar dat gebeurde niet.. Helaas
De andere ruiters waren wel heel vriendelijk en geduldigDat gaf een veel mooier en harmonieuzer beeld dan als dat geruk en gepluk voordat er iets gebakken werd.
Oja en die jaarlingen hadden niet zo gehoeven.. Arme beesten wisten niet hoe snel ze weer naar de uitgang moesten vluchten om vervolgens weer teruggestuurd te worden de ring in. Vond het voor het effect niet leuk en beetje sneu aandoen eigenlijk
Helemaal eens! En inderdaad die met die speknek jeetje wat was die ruiter onrustig met zijn handen, bah...
_San87_ schreef:_enna_ schreef:Concentratie ziet er wel anders uit volgens mij... Ik zie in elk geval verschil tussen de uitstraling van de friezen en de lippizaners. Maar goed, ieder z'n mening.
snoeppig schreef:@Indomitable: dat ben ik niet met WilkeAl mogen ze me bellen hoor voor volgend jaar
![]()
Hele mooie foto's!!!!