Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Ananas_ schreef:Het blijft een lekker ding, die Pientje van je! Was wat toen we haar op de markt zagen, had nooit gedacht dat je het toen echt zou doen! Haha! Ben benieuwd hoe het voor de sulky zal gaan!
Luf_Midnight schreef:wat een prachtige manen heeft je pony, heb je ook een foto van hoe ze der uit zag dat je der kocht? meestal zien pony's van de markt er in het begin echt heel anders uit.
Jippyhorse schreef:Wauw, echt een prachtige pony, ik wou dat mijn poown zulke manen had![]()
Maar je zegt dat je haar als weidemaatje had gekocht, maar die andere pony verkocht hebt... Staat ze nu alleen dan?
PeerAppel schreef:Ik dacht bij de eerste foto "JEUMIG, die Haflinger heeft lange manen!"
Erg leuk paardje!
Vlecht je haar manen ook in ofzo?
CindyUniek schreef:aaaah knappe pien weer
weet nog dat die boer toen zei 'te kort bekapt' ze kon amper lopen!!!! zo bevangen!!!! gelukkig na afvallen nooit meer last van gehad....
ben ik stiekem ook nog héél even haar eigenaar geweest daarwhahahaha
volgend jaar zullen we die kar er eens achter knopen
juliedo24 schreef:wauw!! ik kijk eerst de foto's meestal en dan pas de tekst en ik dacht serieus dat ze een haflinger was!! geweldige manen
Nena_ schreef:Aww wat een leukerd
2a54z6e45r6r schreef:Haha, ik zag de eerste foto en ik dacht: wow, wat een prachtige haflinger