Ja klopt, heb nog veel meer van die gekke bekken foto's maar deze is toch wel het leukst. Ben alleen nooit zo'n ster in het bedenken van leuke teksten.
Wat een leuk overzicht van het jaar 2012. Jammer dat het slecht begonnen is, maar gelukkig uiteindelijk goed gekomen. Jullie hebben leuke ritjes en vakanties gehad samen. Leuk om jullie zo te zien genieten. Op naar een nieuw mooi jaar!
MontyRulezz
Geplaatst: 04-11-12 21:43
Haha wat een geweldig leuk overzicht An en wat hebben jullie al met al toch heel erg veel gedaan zeg!! Ik vind jullie echt super leuk samen . Haha en die foto's inderdaad met die gekke bekken, en die met die fazant , die blijven hilarisch!! Hopelijk kan ik volgend jaar met Vil een keertje mee, lijkt me echt super leuk!!
wat een geweldig jaar overzicht zeg, wat hebben jullie het naar jullie zin gehad, jullie passen bij elkaar, en zo te zien hebben jullie een super goede band samen, de fotoś had ik allemaal al gezien maar wat is tie toch knap. Op naar 2013 zal ik maar zeggen en wie weet kunnen we eens samen afspreken. Zou heel graag de paarden 3 daagse volgend jaar willen meedoen, wie weet kunnen we samen gaan. xxx
Thanks Sjemira!! Wie weet inderdaad in 2013 eens afspreken. Ik leg me nog even nergens op vast, want moet echt even wat geld sparen. Misschien dat ik wel helemaal niet op vakantie ga, maar ik hou het zeker in mijn hoofd.
Wat leuk zeg ineens weer een reactie in mijn jaar lang in the picture topic, thanks , had ik helemaal niet meer verwacht . We hebben zeer zeker een leuk jaar gehad!