Overigens, TS, niet rouwig om zijn dat de koop niet doorgaat. Wees blij. Je bent in ieder geval een verstandige paardenkoper.
josie
Geplaatst: 02-11-12 12:32
Is het 1 van de 2 paarden die ze nu te koop aanbieden op MP? Wees blij dat het niet doorgegaan is, al had de verkoper het gelijk horen aan te geven toen je er naar vroeg, persoonlijk zou ik niet kosten koper keuren, als het dier wordt afgekeurd maak je wel kosten terwijl je er niets voor terug krijgt......een verkoper wil toch ook een goed paard afleveren? Maar goed hier over zijn heel veel meningen en ideeën, wel erg vervelend dat het zo gelopen is, veel succes met het vinden van een ander leuk paard!! En blijf kritisch, je kan je geld maar 1 x uitgeven!
jeetje dat is lekker stom ja, maar goed dat bewijst wel dat het vast geen goede koop geweest zal zijn ..de koper wil DUIDELIJK niet dat er word gekeurd ect.. veel succes verder met de zoektocht naar wel een leuk paard voor je
Als ik zelf handelaar was, bevriend of wat dan ook, zou ik zoiets er ook neer zetten Als het paard gewoon "goed" was, dan had je gewoon het rapport kunnen laten ziet etc. Sowieso is dat dan gebeurd door de DA van de stal... En geloof maar dat er genoeg DA's rondlopen die voor een bedragje zo wat elk paard goedkeuren dus dat zegt dan nog niets. Tenminste zo zie ik die dingen
Niets negatiefs over de stal hoor, maar de paardenhandel is nu eenmaal een beetje "verrot".
Serendip90
Geplaatst: 06-11-12 10:03
Ik reageer ook alleen maar wat "mijn" ervaring is... Als je kijkt wat mensen doen om een paard te kopen (ook particulieren hoor)... Maar dan zie je pas hoe belangrijk het is om het door je eigen dierenarts te laten keuren. En ik geef ook eerlijk toe, als ik ooit een paard moest gaan kopen en een stal zou "moeilijk" doen over keuren, dan ben ik ook meteen weg. Weet niet hoe het allemaal gegaan is, daar bemoei ik me ook niet mee maar ik snap TS reactie wel. (iig over dat gedoe met dat keuren... aan een rapport heb je niets als het niet van je eigen DA afkomt (voor mijn gevoel dan;)) Voor de rest geen idee hoe het allemaal gegaan is... Beschuldig ook niemand, maar er zijn dingen waar ik gewoon even een vraagteken bij zet :p
Naam van de stal staat er al niet meer... Verder valt niemand de stal aan of wat dan ook. Als dit bij een particulier was, hadden ze dezelfde reactie gegeven hoor.
Gem
Geplaatst: 07-11-12 09:27
Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal reacties (én reacties daarop) verwijderd die niet uit eerste hand zijn. Alleen de verkoper en degenen die er bij waren, kunnen een ervaring uit eerste hand geven.