betadine schreef:Anderen proberen haar niet gek te maken, maar ze koopt om de 4 maand een nieuw paard die achteraf een miskoop blijkt te zijn.
Zo staat haar veulentje inmiddels ook te koop. Verkocht ze laatst nog haar haflinger en fries. Verkocht ze daarvoor nog haar arabier omdat ze hem niet aankon en over haar miskoop warona wilt ze niets meer kwijt, maar iedereen had haar gewaarschuwt en ze bleef volhouden dat dit het paard van haar dromen was en dat die nooit meer wegging en "i love you forever". Is dat dan niet hypocriet en een enorm gebrek aan zelfkennis ?
Moest ze hier nuchter mee omgaan en zelf aangeven dat het een projectje is die weer de handel ingaat dan houdt ze niemand voor de gek, maar telkens opnieuw komt ze aandraven met dat penny achtig gezeik en dan is het geldproblemen, dan is het dat ze het paard niet kan geven wat het wil en zovoorts... Blijkbaar blijven er sommigen intrappen, maar geloof mij binnen dit en een paar maand staat dit paard ook weer te koop na de zoveelse I love You forever foto
Ik vind het gewoon een droevige zaak voor de paarden die steeds het slachtoffer zijn van haar impulsief "ik wil nieuw speelgoed" gedrag. Zo ook dat klein veulen die eerst alleen op de weide wordt gegooid en nu weer de handel invliegt. Dan is het bij mij nu "I Love You Forever" YEAH RIGHT....
Ze verkoopt haar arabier omdat ze hem niet aankon, maar nu koop ze eentje die nog veel groener is en heeft ze de hoogmoed van hem te gaan opleren terwijl ze al in haar broek doet als een paard boos naar haar kijkt, waar is de logica ??
Sorry, maar ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Heb jij nu weer een nieuw paard? Ik snap je echt niet. En weer een topic op bokt openen met je nieuwe aanwinst en dan verbaasd zijn dat je zulke reacties krijgt?
Nibbles ziet er een leuk paard uit, een echt projectje. Al vrees ik dat hij bij jouw binnen het half jaar weer de deur uit is.