Nou ja... ik kwijl even lekker verder.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

verhuis is goed gegaan dus! Bevalt het nieuwe plekje? 
malih schreef:Wat een knappe dame! lekker als ze nu dichter bij huist staat.
Ben je niet bang dat ze koude billetjes krijgt in de winter ?
Wist niet wat voor maat ze zou hebben dus gegokt, ach ja ze krijgt nog wel een andere deken over een tijdje, eerst maar eens kijken of ze deze niet sloopt 
tylando schreef:mooi paardje..die paarden in de wei ernaast vonden het ook wel lachen om lekker mee te rennen!
Bellatrix schreef:Cookie!
Volwassen dame geworden!!
En ze draagt die deken alsof het de normaalste zaak van wereld is.

Rhyddid schreef:Leuk! Ik mag over 1,5jaar mijn hengst ophalen van het opfokcentrum
QueLee schreef:Blijft een prachtig paard, ook echt helemaal mijn type!
Vind het alleen zonde dat de manen eraf zijn, maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk
p.s. Had in haar vorige topic ook al gereageerd, ze is goed afgevallen!!
Dus gelijk de schaar erin haha!angelpam schreef:Cookie daar is ze dan.
Ik kom haar binnenkort een keer in het echt bewonderen op stal.
Nemurin schreef:Wauw wat is die afgevallen ineens zeg! Nu is ze echt nog mooier, ik wist niet dat dat kon.
Nou ja... ik kwijl even lekker verder.
Dankje! vaaleriee schreef:Mooie dame! Wat is ze al volwassen zeg. Sta je nu lekker bij Pauline?
Draflinger schreef:wat eenknapperd, hoe groot is ze? ze oogt niet groot?

Mies_Apollo schreef:verhuis is goed gegaan dus! Bevalt het nieuwe plekje?
Knappe dame heb je daar!
Ze heeft ook even op de poetsplaats gestaan (nog niet vast natuurlijk!) en dat vond ze wel gezellig geloof ik, maar stilstaan was nog moeilijk 
Ja nieuwe deken krijgt ze nog wel, eerst even wennen aan een deken en als ze hem heel laat krijgt ze een nieuwe

Wat een prachtdier is het! 
Buffelo schreef:Wat een prachtig paard! En wat oogt ze al ''volwassen''! Mijn 2,5 jarige is nog zo ''puppy''![]()
Staat ze veel buiten? En wanneer ga je beginnen?
Veel geluk samen!!