Ka_tje schreef:Ik blijf hem geweldig vinden! en hij loopt zo mooiecht een droompaard!
Mooi compliment!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_Mylo schreef:Wat een onwijs knap paard heb je.
Even een tip voor je stoelzit. Ik zou je beugels twee gaten korter doen.
Hierdoor ga je automatisch verder voor in je zadel zitten en ga je ook je benen langer maken waardoor je rechterop en meer gecentreerd komt te zitten.
Ik heb hier ook heel lang last van gehad. En om je beugels gelijk 2 gaten langer te maken voelt het rijden even heel raar maar hier moet je even doorheen. Ik merkte bij het paard dat ik rijd dat hij gelijk makkelijker aan de hulpen was en meer voorwaarts was doordat ik beter zat.
(Nu zeg je dat die van jou wel al voorwaarts is dus dat maakt niet uit)
Probeer het gewoon eens.
Dat debuut van jullie gaat zeker goed komen!
Gewoon blijven oefenen
Karin_Mylo schreef:Wat een onwijs knap paard heb je.
Even een tip voor je stoelzit. Ik zou je beugels twee gaten korter doen.
Hierdoor ga je automatisch verder voor in je zadel zitten en ga je ook je benen langer maken waardoor je rechterop en meer gecentreerd komt te zitten.
Ik heb hier ook heel lang last van gehad. En om je beugels gelijk 2 gaten langer te maken voelt het rijden even heel raar maar hier moet je even doorheen. Ik merkte bij het paard dat ik rijd dat hij gelijk makkelijker aan de hulpen was en meer voorwaarts was doordat ik beter zat.
(Nu zeg je dat die van jou wel al voorwaarts is dus dat maakt niet uit)
Probeer het gewoon eens.
Dat debuut van jullie gaat zeker goed komen!
Gewoon blijven oefenen
aerdenhout1 schreef:Ergens stoort er iets in het plaatje...ik denk je zadel,die iets te ver naar achter ligt. Daardoor komen je benen ook niet op de juiste plek.
Probeer hem ook iets meer door de nek te krijgen zodat hij zelf loslaat en je hem niet te zwaar moet "tillen"
Mooi dier !!!