hihihi ziet er goed uit wil het volgende x wel voor je doen scheer het hele jaar
letsgo
Geplaatst: 03-11-12 23:53
Ik heb dan geen schetlander maar mijn kwpn'r heeft wel zo'n vacht haha daar kom je met een 80 watt machientje niet fatsoenlijk door heen! Ik zou je het advies willen geven een zwaardere machine (180 watt) te gebruiken met iets grover mes..dan is het klusje zo gepiept!
Volgende keer stem ik voor gewoon ouderwets knippen met de schaar! Offe... Een scheerschuimpony, scheermesjes helpen VAST ook wel
lotteenjoy
Geplaatst: 04-11-12 16:18
hahah geniaale foto's hopen dat je scheermachine het de vlgende keer het wel doet want dit is natuurlijk niet alles zo... eigenlijk staat t het um wel schattig
hahaha arm beest Gauw maar ff die mesjes opsturen.. Wist niet dat een shet zo kon 'verstikken' onder zijn vacht.. Meestal zie ik namelijk altijd van die lekkere wollige shetties
Orrie_VBW
Geplaatst: 04-11-12 18:04
Gelukkig dat haar ook weer aangroeid als er weer n dun laagje opzit, zie je er vast niks meer van. Misschien een idee om messen voor schapen te gebruiken voor t grove werk en daarna messen voor paarden voor het fijne werk?
Elvi_Elisa
Geplaatst: 05-11-12 00:54
Haha moest toch wel even lachen, arme pony ziet er niet uit Wel leuke foto's !
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-12 19:45
Iedereen weer heel erg bedankt voor de leuke reacties .
Mijn geslepen messen kwamen vandaag binnen dus ben snel nog even over haar vacht heen gegaan . dit is al stukken beter toch?!