Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OneFellSwoop schreef:Hebben hebben hebben! Soms loopt ie wat opgekruld maar Hey, zo heb je wat te oefenen toch? Ik ben echt jaloers op je!
smeetjoew schreef:Stoere bruine! Idd goed de focus leggen op dat hij z'n hals laat vallen en wil verlengen in het frame. Zo krijg je een veel beter ruggebruik en wordt hij daar tevens door dat werk ook mooier bespierd. En jij zelf maakt je wat te hol in je rug, je mag iets meer naar je knieën gaan zitten.
Maar het ziet er verder prettig uit! Leuke combinatie.
amyyy55 schreef:Dan snap ik dat je graag met hem aan het werk wil.
Ik werk met mijn 2,5 jarige fjord ook al lichtelijk hoor,
puur omdat hij anders zich dood verveeld.
(natuurlijk niet rijden , maar grondwerken dan)
fleur_yen schreef:Wauw wat een superchique paard zeg, en hij staat erg mooi op de foto
Ik vind jullie een hele fijne combi om naar te kijken, je rijdt vriendelijk en je past echt perfect op hem!
abukir schreef:Wow wat een plaatje zeg!! Ik ben verliefd
Ik zou ook zo graag een PRE willen, maar hier is het aanbod niet zo geweldig. En ik heb eigenlijk geen idee of het mogelijk is ze hierheen te laten vervoeren?
lianne125 schreef:Wat lijkt hij op zijn broer zeg qua beweging. Het ziet er fijn uit.
Nyckle schreef:Wat is hij mooi geworden zeg, heb hem nog op foto gezet toen hij net in Nederland was. Wilde hengst was het toen hoor![]()
vaaleriee schreef:Hee, mooie lord op bokt! Wat is hij opeens stoer en volwassen geworden. Knapperd
manfredie schreef:ben altijd fan geweest van kwpneers, maar ik begin steeds meer een zwak te krijgen voor
dit soort paarden. jeetje wat een leukerd
dyoka schreef:Wat een knapperd!