Wat een lastig besluit heb je moeten maken maar wat mooi dat je nog zo'n mooi moment met je paard hebt mogen beleven. Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies.
mijn vriendin had me nog een foto toe gestuurd die ik jullie nog wil laten zien, we zijn hier op de terug weg naar de trailer na ons strand bezoek.
@ Moderators: ik dacht al dat ik deze foto's niet onder western mocht plaatsen, excuses hiervoor, maar ik vond dat mijn knappe westernpaard wel de eer mocht krijgen om er in ieder geval even in te staan. ik snap het als dit topic verplaatst moet worden.
Geesje, heel veel sterkte met het verlies van je knappe kerel. Het was geen makkelijke beslissing maar wel een goede. Je hebt gekozen voor je paard en dat kunnen we alleen maar respecteren. Nogmaals sterkte!
Heel erg veel sterkte met het verlies Wat fijn dat jullie dit nog samen hebben kunnen doen, je zal zien... Daar put je zoveel kracht en troost uit.
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 23-10-12 06:07
Mister01 wat een prachtige foto's van jullie bijzondere moment. Wil je heel veel sterkte wensen bij je enorme verlies....
Blanket
Geplaatst: 23-10-12 09:13
Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies! Fijn dat jullie dit nog samen hebben kunnen doen.
MadelonSunny
Geplaatst: 23-10-12 14:48
Ik heb ook even wat gelezen uit je vorige topic. Wat een heftig verhaal zeg! Fijn dat jullie nog een afscheidswandeling hebben kunnen maken. Ik wens je heel erg veel sterkte met dit verlies!