Ja ze is de nodige kilo's kwijt haha, en volgens mij is ze een 2e jeugd begonnen want soms is het net een puber haha Ze hebben een klein clubje over ja, is fijner voor ze. Kom er eens in de zoveel tijd over de vloer of zij bij ons op stal, super lieve mensen
Wat een mooie foto's van jou paard, ik heb vorig jaar haar dochter baida gekocht, bij de black savanna arabians. Ben haar nu aan het inrijden en ze is een lief en leuk paard.
als je eens in de buurt van eemnes bent moet je eens langs komen ,baida is dublicaatje van haar moeder ze heeft als veulen zijnde wel de prachtige manen van haar mammie er af gepeuzeld dus ook een ondeugend trekjes!Sharifa ziet er inderdaad een stuk mooier uit dan vorig jr.
Shanna_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-12 08:01
@ Letizia: haha wat grappig, ik heb jou een hele poos geleden toen een pb gestuurd over waar je dat rondgenaaide halster vandaan had die hebben we dus voor haar gekocht haha. Ze toont inderdaad wat klein, komt denk omdat ze zwart is maar ze is 1.55 dus een fijn maatje Als er weer nieuwe foto's zijn zal ik ze zeker plaatsen haha!
@ baida3: hee wat leuk! Baida heb ik ook nog gekend toen ze nog bij black savannah arabians stond! Echt een leukerd, en idd ze lijkt heel erg op Shief! Lijkt me leuk om een keertje langs te komen om Baida te zien, is wel een eindje van hier maar als ik in de buurt ben zal ik het zeker laten weten! Leuk dat het goed met haar gaat! heb je een foto van Baida? Ze zal wel heel veel veranderd zijn de afgelopen tijd
Haha over Black Beauty, jullie zijn niet de enige die dat vinden. We krijgen regelmatig als we door de wijk wandelen de vraag van kleine kinderen of dit de echte Black Beauty is haha zo schattiig