Maar, wauw!!
Knap paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ShauniBef schreef:Wauw, prachtig dier!
Vind het wel grappig dat hij op iedere foto van een andere fotograaf een andere kleur heeft, dus, wat is zijn kleur nu echt

We kwamen de zandvlakte op en hij kreeg even hele grote ogen en vervolgens begon hij aan het touwtje te stuiteren. Gelukkig weet hij dat hij binnen de ruimte van het touwtje moet blijven, maar daar stuiteren schoot natuurlijk niet echt op voor hem
Vervolgens begon de meeting natuurlijk met 5 x 20 minuten stilstaan, arm dier
Maar dat deed hij eigenlijk super. Ik weet alleen nu wel dat hij heuveltjes afgalopperen het allerleukste vindt! Gewoon in stap is saai
En aangezien de meeste fotografen ons telkens op een heuveltje liet poseren...
Uiteindelijk mocht hij los tussen de paaltjes, en jullie zien het, los ging 'ie! Maar het leuke is dat ik maar hoef te roepen en hij is weer bij me. Dat check ik natuurlijk ook telkens, even stuiteren en weer even controle. Alleen maar laten stuiteren daar kan 'ie van "op tilt" gaan, maar door telkens weer even af te laten vloeien bleef hij heerlijk met zijn hoofd op aarde en konden de voeten alle kanten op

Ben idd apetrots op mijn knappe kanjer 
JoyRebel schreef:Woww super mooie foto'swij waren afgelopen zondag ook op de loonse en drunense duinen ivm terugkomdag van de witte herders, we zijn toen langs jullie gelopen naar het water toe!

sheela schreef:Wauw wat een mooie foto's! Ik vroeg me al af hoe je de los-foto's hebt gedaan, maar de uitleg was al gegeven. Echt prachtig. Wat ik vooral erg grappig vind, is dat de uitrukking per foto weer anders is. Zo is hij wild en woest en zo is hij weer super braaf. Zo is het een en al stuiterbal en het volgende moment weer een super model. Ik denk dat jij erg blij bent met zulke mooie foto's!
En ik ben zeker blij met deze schitterende plaatjes!