Waaaauw wat een knappe schimmel veel plezier ermee en sterkte met je hersenschudding!
Sunshine80
Geplaatst: 04-10-12 10:43
Wat een lekker ding zeg! Knap paard. Jammer dat je nu met een hersenschudding zit. Hadden jullie ruis op de lijn? Beterschap en geniet van je nieuwe knapperd!
Sanny_lief
Geplaatst: 04-10-12 11:01
AaronYve schreef:
Heey wat goed dat de zon is gaan schijnen voor je! Zie je wel, het komt altijd weer goed. Ik hoop dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat met dit prachtige paard!
Hé Dyan! Wat een super gaaf paard heb je daar!! Paardrijden gaat met vallen en opstaan (helaas.. ), ik hoop dat je hersenschudding meevalt en dat je er snel weer op zit! Heel veel plezier en succes gewenst, het is je meer dan 100% gegund na alle ellende.....
Wat een leuke reacties! Bedankt . Hij heeft inderdaad "sterretjes" op zijn beentjes. Hoop opk dat die blijven en niet weg trekken als die straks nog witter word.
Zag mijn topic ook voorbij komen via FB! Helemaal leuk
Vergeet niet de zadelpasser naar je zadel te laten kijken, aangezien je met een bontje rijdt zou zonde van je paardje zijn.. Veel plezier met hem en sterkte met je hersenschudding..
Wupx
Geplaatst: 06-10-12 10:10
Wauw, onwijs mooi paard!
RoWi
Geplaatst: 06-10-12 14:05
Wauw, wat is 'ie leuk! Ik ben sowieso gek op schimmels, maar deze is echt prachtig. Heel aansprekend koppie Heel veel geluk samen!
Jeetje Dyanne, wat een ellende heb je gehad.. Maar wat is deze leuk zeg, gefeliciteerd!! Echt een tof dier. Sterkte met je hersenschudding en geniet lekker van je knappe dier