Wauw prachtige foto's van een mooi koppel paarden Frum is echt hilarisch, hij steelt echt de show... En aan Sam heb je straks (en daar ga ik echt vanuit) een heel fijn rijpaard aan! en heel stiekem, hoop ik echt dat Frummel ook ooit onder het zadel komt! Dat verdient die ook gewoon na zijn dekjes en dekens obessie
Wat zijn ze toch leuk !!! Frummie is gewoon een popje, en stiekem hoop ik ook dat het met hem steeds beter gaat en je in ieder geval ooit een paar ritjes op je knapperd kan maken! En Sammie gaat vast goed komen. Als het bij jou niet gaat lukken, gaat het niemand lukken!
lindar1985
Geplaatst: 04-10-12 14:07
leuk om je sandro hit te zien, hij heeft echt een beetje de zelfde uitdrukking op zn koppie als mijn paardje, dat is zn neefje
mooie beestjes allebei, maar vind vooral Sam leuk!
Ik heb eigenlijk geen hoop, maar wie weet gebeurt er nog een wonder voor Frum. Hij voelt zich in elk geval prima.
Sam en Frum zijn totaal verschillende types in uiterlijk en karakter, maar ze zijn heel leuk samen. Aangezien Frum een kopie is van zijn moeder, is het wel leuk dat er met Sam nog wat variatie in zit.