.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.                                                         
 Twee mannen: "we zijn hier precies in de Middeleeuwen terecht gekomen" 

Het was ook heel erg leuk!
 éénmaal kwam de trein eraan toen we in een tunneltje onder de spoorweg reden, de trein denderde dus boven ons hoofd, mijn paard had volgens mij echt een hartaanval toen 
 Maar hij bleef gelukkig wel braaf bij me, de schat (ik zat toen ook wel even te zweten, haha)                                                         

MirandaFuego schreef:Lovely1992 schreef:waar sliepen jullie dan aangezxien jullie geen kleding by hadden te paard?
Gewoon onder de paarden, toch?

Nee, we reden met de auto naar huis en sliepen thuis 
 Oorspronkelijke plan was een tentje, maar door mijn herexamens hadden we wat weinig tijd om dat allemaal nog te regelen. Volgende keer hopelijk mét tentje!
 We zijn ook erg trots op de paarden die het toch maar weer voor ons doen! Rustdag was wel nodig, ook voor ons 
 Vind dat echt zo'n toffe boekjes, haha!
 )                                                         
jokari schreef:Wat leuk ! Ik woon tussen Horst en Tienen in, ik geloof dat ik dat gebied ook maar eens te paard moet doen.
Trektocht staat alvast gepland voor binnen een jaartje ofzo. (IJs is nog maar 4 en kent nog niet zoveel)