Citaat:@ Horwse : ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat voor ras die witte zou zijnWeet ook niet of hij wel echt een ras is, denk eerder een kruising. Maar ik zou het dus niet weten
Cobe was dat klein huppelend ding voor die echte paarden, maar misschien inderdaad niet zo goed te zien
*KNIP*
Whaha okee iig. bedankt

Vind Cobe ook erg leuk ja! Tenminste wat ik er van gezien heb..

Was dat het volgensmij voskleurige (dacht ik, zo ff checken) paardje?
iig. gaaf beestje!
Weet ook niet of hij wel echt een ras is, denk eerder een kruising. Maar ik zou het dus niet weten
Cobe was dat klein huppelend ding voor die echte paarden, maar misschien inderdaad niet zo goed te zien 
).
. Het is echter een stuk moeilijker, om je paard volledig "gecontroleerd" (qua tempo) te laten stappen,draven, galopperen en zelfs rengalopperen. Maar het kan!
. Dat is wel boffen zo! 
), verder had [***] ook gewoon achter die witte aan kunnen gaan bv., zo'n dingen is hij wel voor in staat (hij deed dat 'vroeger' zelf, links of rechts gaan als ik rechtdoor wilde
De pony's staan in de buurt van Zutendaal en ik kan je de ruiterroute-nummers ook nog wel zeggen
dat klinkt inderdaad wel apart. Maar ideaal voor voor de koets denk ik
lijkt me sterk dat ik helemaal daar ben geweest. Dilsense bos ligt iets noordelijker. Waar ik zat was in de buur van Maasmechelen village (klinkt zo stom haha)
(en dan zijn er nog meer honden, maar dat zijn grotere gevaartes