Haha ja ik kan om die reden wel begrijpen dat je dat hebt laten zitten hoor!
Nann__
Geplaatst: 14-09-12 13:10
Ah Llevado! Ik vind het leuk dat ik ook een keer een bekend Bokt paard in real life gezien heb! Ik ben trouwens verliefd op foto 9. Die blik in zijn ogen, zo schattig. Hij ziet er echt heel erg goed uit! En die gouden glans, in 1 woord WAUW!
Maar Femke, mijn complimenten ook! Hij ziet er inderdaad nog heerlijk puppy achtig uit maar op deze foto ziet hij er gewoon volwassen uit.
BlueMilk
Geplaatst: 14-09-12 13:34
Wat een leuk paard is het toch Foto 4 en 9 springen er bij mij uit, maar eigenlijk zijn ze allemaal zeer goed gelukt.
En ik vind dat grassprietje juist ook ontzettend aandoenlijk!
CoolHorse
Geplaatst: 14-09-12 16:52
Geweldig paard:D Foto 11 spreekt me wel aan Maar de rest is ook super!
Anoniem
Geplaatst: 15-09-12 09:40
Nann__ schreef:
Maar Femke, mijn complimenten ook! Hij ziet er inderdaad nog heerlijk puppy achtig uit maar op deze foto ziet hij er gewoon volwassen uit.
Dank je
WolinLotte
Geplaatst: 15-09-12 09:43
Prachtig paard!! Echt een plaatje!
Wat me wel opviel, is dat hij erg lange hoeven heeft ..
Sanniej_
Geplaatst: 15-09-12 09:45
Och wauw mooi paard! Heb zelf een lusitano valk hengstje van 1 1/2 jaar. En hoop dat onze man er ook zo komt uit te zien!
Nummus
Geplaatst: 15-09-12 11:16
Foto 9 is het mooist, MET sprietje!
Wat ik wel jammer vind is dat hij heel erg "oh ik moet even mijn trucje doen" kijkt op de steigerfoto's en dus net niet hoog genoeg komt voor zijn indrukwekkende lijf. Net of hij zich heel hard moet concentreren. Wel leuk voor een foto om te laten zien dat hij het kan, maar dat is wel de reden dat ik de foto's waar hij lekker ontspannen is leuker vind denk ik.
Oh, en als valk als kleur toch vaker voorkwam... kwijjjjjl.
Nouvel
Geplaatst: 15-09-12 11:19
het wordt al een hele kerel, stoer paard!
mooie foto's!
Britt_S
Geplaatst: 15-09-12 11:36
Knappe hengst hoor!
RomySmink
Geplaatst: 15-09-12 22:06
Foto 4 en 9 absoluut
fabske
Geplaatst: 16-09-12 11:55
geweldig paard van danielle hier ik vind hem met het jaar mooier worden hij ziet er echt super goed uit
amyyy55
Geplaatst: 16-09-12 11:56
Aahh en daar is de knapperd weer. Geniet elke keer weer van de foto's van Llevado! Hij ziet er steeds stoerder uit! ik vindt zelf foto 5 en 11 het mooist.
Hij had idd wat lange voeten, en dat terwijl hij 5 weken daarvoor nog gedaan was, veel zon en wat water en dan groeien ze blijkbaar hard
Hij had ook een paar schitterend mooie, hoge steigers er tussen zitten, maar dan telkens met zijn rug naar de camera, tegen de zon in, met een lelijke achtergrond e.d. Daarnaast zijn we bezig met steigeren zonder naar me toe te rennen, daarbij komt hij rap te dichtbij. Maar extra moeilijk natuurlijk want dan kan hij niet eerst kracht ontwikkelen vanuit het voorwaartse en moet dus vanuit stilstand omhoog. Je ziet wel dat hij daardoor zijn achterhand heel mooi gaat gebruiken, ook niet verkeerd dus
Amable: oh getver balen van die hoge steigers dat ie dan net met zijn rug naar je toe stond... Het is wel te zien dat je er iets nieuws mee aan het doen bent inderdaad, hij concentreert zich heel hard hihi.
Achterhand gebruiken is zeker niet verkeerd, lekker spiertjes!
Ja, Llevado was lekker creatief aan 't steigeren... Maar zoals Daniëlle al zegt: ik heb als fotograaf ook liever een paard dat verantwoord leert steigeren en dan die dag maar íetsje minder spectaculair op de foto, dan een paard dat wild steigert en voor ongelukken zorgt.
Ik voelde me nu juist ontzettend veilig bij 'm, hij hield keurig afstand van me, ook als ik midden in de wei lag terwijl hij rond rende.
Ik lees hier dat er meer mensen zijn die valkjes heel gaaf vinden... Is het een recessief overervende kleur of zit het gewoon alleen in bepaalde rassen, dat je het verder niet vaak ziet?