Onze ervaring met Trec op Horse Event!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Onze ervaring met Trec op Horse Event!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 01:19

Wow, jij hebt je paard heel mooi voor elkaar als je dit al 'druk doen' vond, echt mooi, jullie zijn een erg leuke combi!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 10:23

Lailapri,
Je kunt met die van jou wel al lekker vanaf de grond oefenen toch? En naar vreemde locaties gaan. Dan heb je een mooie basis om mee aan de slag te gaan als hij onder het zadel is. Tenminste, ik ga er vanuit dat je met je palomino mee zou wille doen. Dat schema zou ik wel willen zien. Interessant. Ik moet binnenkort echt een keer naar jullie toe komen rijden.

Dendrofleur,
Ik heb je even een pb gestuurd.

poes,
Dank je! Wat een compliment zeg!

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:03

Malenka schreef:
B_r_e_n,
Dank je. Het leuke van de TREC is juist dat je niet uitgesloten bent als je een hindernis (in jouw geval water) over slaat. Het kost je wel punten. Maar je kunt gewoon verder gaan. Er kan inderdaad ook een hindernis in het parcours zitten. Ik heb even in je topic gekeken. Ziet er goed uit hoor. Het gaat jullie vast wel weer lukken.

dank je :)
En fijn dat je hindernissen zoals water mag overslaan, en de punten die het kost maken we dan bij een ander onderdeel wel weer goed :D

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 15:26

TREC is heel leuk om te doen. Je zal zien dat je paard op een gegeven moment met je mee gaat denken. Zeker het PTV parcours (obstakels) is erg leuk. Je zal zien dat ieder paard zijn sterkte en minder sterke kanten heeft. En je kan zelf ook veel oefenen. Erg leuk om de samenwerking tussen jou en je paard nog beter te maken.

Wij geven trouwens ook trainingen op locatie. De PTV dan wel te verstaan. We nemen bij voldoende deelnemers alle materiaal zelf mee. Je moet alleen zelf voor een locatie zorgen. Kijk maar eens op de website...

Leuke foto's trouwens Malenka!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:10

Leuk verslag, Malenka!

Ik vond het ook echt een leuke clinic, Jip en ik hebben er ook van genoten.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 16:39

piecon,
dank je. Ik zal je website snel eens bekijken. Lijkt me erg leuk om hier zoiets te organiseren.

Marije_jiplover,
Dank je. Wat ik van jullie heb gezien vond ik ook erg leuk. En volgens mij ben je de enige die is afgestapt... Super paardje heb je!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:31

Ziet er superleuk uit! Jammer dat ik jullie niet heb kunnen zien. Ik was alleen op vrijdag op HE.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:11

Ik heb ook nog een stukje gekeken bij de TREC :D Leuk! Ik heb ook 2x een trectraining gedaan. Heel erg gaaf is dat! Onder de laaghangende takken galoperen is echt supervet! :))
Mooi zadel trouwens :)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 20:58

LindyH,
Dank je. Ik vind het ook wel jammer. Ik had het wel leuk gevonden als je Nilay eens in het echt zou zien.

Nynke_Mandy,
Inderdaad supervet. :D Het voelde echt ontzettend goed. Ik ben ook erg blij met het zadel. Het was nog wel even goed voelen hoe ik er het beste in kon zitten. Ik had hem met HE nog geen week.