Jitske schreef:+ Het viel mij op dat er veel meer deelnemers gewoon lekker met hun paard over het terrein reden/wandelden. Beetje interactief en erg leuk!
- Als er warm weer voorspeld wordt dan zou het fijn zijn als honden ergens kunnen drinken. Natuurlijk is het de verantwoordelijkheid van een eigenaar om voor je hond te zorgen, maar als je als evenement honden toelaat dan vind ik dat je daar ook wel een beetje voor mag zorgen. Ik heb zelf geen hond maar heb er een hoop met hun tong op hun knieen zien lopen. En er is gewoon geen mogelijkheid om drinkwater voor ze te pakken. Ik snap dat ivm verkoop je geen gratis drinkwater wilt weggeven, dus daarom gewoon een aantal punten die regelmatig bijgevuld worden.
- Tussentijds opruimen! Vooral bij de bitpiste zag ik smiddags steeds meer foldertjes en meuk rondvliegen. Kleine moeite om iemand even met een vuilniszakje rond te laten gaan lijkt me...
- Het programma mag van mij een stuk meer op elkaar aansluiten. Za/zo viel het wel mee, maar zeker vrijdag zaten er enorme gaten in het programma, ook in de bit piste! Zeker in je hoofdring moet dat gewoon niet kunnen vind ik. Bij ons in de lounge zitten natuurlijk ook wel pauzes, maar een hoofdring moet in mijn ogen gewoon de hele dag bezet zijn. Anders lopen mensen ook weer heel snel weg.
Hier wil ik even op reageren. Ik had mijn hond mee en water + bakje maar heb die niet nodig gehad. Op veel plekken stonden bakken met water! Ook heeft mijn hondje lekker kunnen eten want bij de hondenpiste stond een bak met brokjes. Was ik erg blij mee

Edit: Zie dat hier al op gereageerd is.