Ik heb alleen delerium gescoord. Wat ben ik toch een doos. Ik begon heel enthausiast. Maar toen was het paarden hier paarden daar. O daar is bart. Ag dat kom wel later. Paarden paarden het dat is bart. Ag komt wel. Stom shirtje. Ik doe mijn andere aan. En toen was de dag voorbij. En toen wel wat bokkers gezien. Maar was te moe om ze aan te spreken. Ben echt een doos
hahaha...ja precies...ik was ook zo moe..er is blijkbaar nog mijn naam keihard gezegd en mensen die mij hadden gezien...dat is echt langs mij heen gegaan...aan het einde wilde ik Eline ook nog vragen want ik stond naast haar ze was met mijn vriendin Escada aan het praten (die de hele dag zo ziek was, vond het zo zielig) maar ik was moe en wilde naar huis...wij gingen kwart over 6 weg en ik was pas kwart over 9 thuis
Mi_Amore
Geplaatst: 10-09-12 10:10
Ik heb je gespot aan de pavo-stand Ik zat op een stoel daar buiten, jouw vriendin ook en je was haar aan het afkoelen met een flyertje
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-12 10:12
Mi_Amore schreef:
Ik heb je gespot aan de pavo-stand Ik zat op een stoel daar buiten, jouw vriendin ook en je was haar aan het afkoelen met een flyertje