The_Stig schreef:Ik vind het paard niet zuiver lopen. Hoe gaat dat in zijn werk als je jury bent??
Er zijn jury's die daar doorheen kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
appiesjappie schreef:De benen flapperde de hele tijd of het was om het paard voorwaardser te rijden maar dan reageerd het paard er slecht op. En het ziet er een beetje gehaast uit
Evony schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die onrustige benen? Het is een onderdeel van de houding want voor mijn gevoel geeft ze niet constant been maar heeft ze een balans probleem.
appiesjappie schreef:ik kwam op 172 punten. De benen flapperde de hele tijd of het was om het paard voorwaardser te rijden maar dan reageerd het paard er slecht op. En het ziet er een beetje gehaast uit
dancer_ schreef:Ik heb ook ooit op een wedstrijd zulke onderbenen gehad, waren dan ook niet geweldige punten..
Janine1990 schreef:dancer_ schreef:Ik heb ook ooit op een wedstrijd zulke onderbenen gehad, waren dan ook niet geweldige punten..
Ik had het ook heel erg (ben 1.85m) en reed op een fries (redelijk rondgeribt geloof ik), had het op een ander paard ook wel wat, maar niet zo erg. Nu ik lees wat KarinvdM er over zegt, zie ik er wel wat in.
Het heeft me op wedstrijd nooit parten gespeeld, van de 9 proeven die ik met dat paard heb gestart, had ik in 8 proeven een 7 voor houding en zit. En zo geweldige zit heb ik echt niet...
dancer_ schreef:Ik reed op een New forest, en later werd dat een haf.. Maar het is nooit echt goed geweest, als ik nu op een paard stap, heb ik nogsteeds hetzelfde.. Misschien heb ik het ooit verkeerd aangeleerd? Ik kreeg aan het begin ook altijd 7'es maar met commentaar dat ik er wat aan moest doen..
Janine1990 schreef:dancer_ schreef:Ik reed op een New forest, en later werd dat een haf.. Maar het is nooit echt goed geweest, als ik nu op een paard stap, heb ik nogsteeds hetzelfde.. Misschien heb ik het ooit verkeerd aangeleerd? Ik kreeg aan het begin ook altijd 7'es maar met commentaar dat ik er wat aan moest doen..
Nah, verkeerd aangeleerd? Ik denk dat het gewoon een kwestie is van niet zo'n fijn zadel in combinatie met klein paard. Voor mij was dat in ieder geval de reden. Ik heb er nooit commentaar op gehad. Wel dat ik m'n handen stil moest houden.
dancer_ schreef:Dus dat kan je niet verkeerd aanleren?
Haha dat handen probleem herken ik ook