Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Teugels op maat zou ook een 1 kunnen zijn. Want door het niet uitschuiven naar het halsstrekken kan je ook geen teugels op maat maken. Dus min of meer ook niet getoont.
Maar vindt een 1 ook wel erg drastisch.
ponyparadijs schreef:Eigenlijk vindt ik een 4 nog best schappelijk. Want eigenlijk heeft ze slechts 2 passen richting halsstrekken laten zien. Dus niet echt getoont.
Maar ja om daar in de L2 nou een 1 voor te geven?

Maargoed ik ben niet echt goed in dit soort dingen en vond sommige dingen lastig te bepalen doordat bijv de overgang bij C buiten beeld is. Vond vooral je benen erg onrustig en met wijken kantelde het paard zijn hoofd.
) 
Dat was alleen al bonuspunten waard. Ik ben best coulant geweest en kwam op 186 uit.
sigrid1182 schreef:sommige mensen zijn wel azijnpissers hier.....haha...
ik zelf kom op 182 pt uit, en dan heb ik ook 4en gegeven en 7ens.

met deze aandacht)
In mijn beoordeling kwam ik uit op 191 punten! Ik ben slechts een B-amazone, dus in mijn optiek doe je het al snel heel goed. Na het lezen van de comments van overige bokkers ben ik wellicht iets te coulant geweest
In de L2 wordt er natuurlijk een stuk meer van je verwacht dan in de B, dus daar hoort dan ook een strengere beoordeling bij.