Horse Event evalutatieverslag eenitraM

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 10:20

poes schreef:
Omdat ik je dom vind overkomen als je denkt dat je een paard enkel met dwang vrijheidsdressuur kunt leren :)

Het is juist superinteressant om te weten hoe een dier (en ook jij) leert, en dat kun je in ELKE situatie toepassen.

Je schopt mij niet voor de schenen hoor, maar als je denkt dat enkel dwang een goed middel is om wat aan te leren, dan doe je dat bij je paard mss wel.

Ik vind jou dom. Jij snapt niet dat je dit moet lezen met een kilo zout.

En nee, het interesseert mij niet hoe een paard leert. Ik heb andere interesses en doelstellingen met mijn paard. Jammer dat het weer zo persoonlijk wordt. Typisch voorbeeld van bokt

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 16:28

EenitraM, jammer dat je op iedereen zo vervelend reageert, net zoals op mijn berichtje -O- . Je voelt je wel heel erg snel aangevallen en dat is jammer en niet nodig.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 17:19

Doma_clasica schreef:
EenitraM, jammer dat je op iedereen zo vervelend reageert, net zoals op mijn berichtje -O- . Je voelt je wel heel erg snel aangevallen en dat is jammer en niet nodig.

Dus ik moet het maar accepteren dat wanneer iemand mij dom vind overkomen, omdat vrijheidsdressuur mij niet trekt? := Grappig!

Ik denk dat, als jij die rare :? had gebruikt, ik heel anders had gereageerd. Ik dacht echt dat het persoonlijk was. Zonder die smily is het veel duidelijker :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 06:50

Ik vond het ene leuk verslag. Kanp dat jij je kon beheersen: ik niet en ik heb nu dus dat felroze halster met spiegeltjes in de auto liggen :P

poes

Re: Horse Event evalutatieverslag eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:59

Dus jij hebt je paard maar op de wei staan dan? Want veel kun je er niet mee doen als je ze niks wilt leren toch?

Ook al trekt een discipline je niet, dan vind ik het nog jammer dat je dan maar aanneemt dat iets met dwang aangeleerd is, dat blijf ik dom vinden ja.

Cynisme is altijd een tikje aanvallend, dan mag je het ook terugverwachten :)