Ja stuk of 30 denk ik iets minder miss was er ook Echt blij mee haha.. Ja behalve in het water was ik redelijk matchend Rest zet ik volgende week online mag maar 1 topic per week haha
ik weet niet of ze 100% blind is de dierenartsen die haar hebben bekeken konden dat ook niet zo zeggen. maar ze reageerd in iedergeval helemaal niet op beweging voor haar ogen. ze lijkt soms wel op licht en donker te reageren, maar dan ook weer niet dus wat ze wel of niet ziet geen idee vind het wel leuk om te horen dat iedereen haar zo'n plaatje vind hoor haha
ja tot nog toe doet ze dat prima hopelijk na de verhuizing van stal ook nog, maar ik denk met de juiste begeleiding van mijn kant en de nieuwe mensen daar dat dat wel goed moet komen ze is heel goed van vertrouwen gelukkig
Jaa een topic van Present! Wat leuk . Ik vond het heel leuk om eens langs te komen (en dat ondanks de warmte). Nogmaals bedankt voor het eten 's avonds. Wat was ik blij dat ik iets had gehad toen ik thuis kwam . Ben nog nooit zo laat thuis geweest na een fotoreportage (was om 23.00 thuis of zo).
Ik vond het heel bijzonder hoe Present op jou vertrouwde en hoe jullie samen een combinatie vormden. Heerlijk om te zien . En ook hoe Present op geluid reageerde was heel bijzonder. Ik hoop dat je blij bent met de foto's
Thnx susan, mooi compliment van iemand die ons bezig zag. hopelijk kan ik je nog eens terug laten komen straks als ik met pres op mijn nieuwe stal sta. we gaan verhuizen naar een stal die goedkoper is voor mij per maand maar toch present dezelfde luxe geeft ik heb er echt al helemaal zin in maar het mooie is ik sta dan meteen aan een groot natuurgebied en ook maar 10 min van de loonse en drunense duinen vandaan.. dus zat mogelijkheden voor foto's maken daar.. alleen moet ze natuurlijk eerst weer even wennen haha
Thnx joh al die complimenten doen een mens goed haha. ik zal straks even het nieuwe topic neer zetten met de rest van de foto's haha. die zijn misschien nog wel gaver
shaddy82
Geplaatst: 10-09-12 11:28
wat een leuk paard en gave fotoshoot, en lekker gespetterd in het water zo te zien !
haha ja idd het nieuwe topic is ook geplaatst. was een heerlijke shoot en het was erg warm die dag dus het water was wel lekker zit me nu te bedenken dat ik misschien dubbele foto's heb geplaatst perongeluk maar ja ze zijn ook zo mooi