ik leg van de winter maar een deken op het land, wie weet als ze het koud heeft trekt ze hem zelf ook aan
*doe ik wel alle sluitingen alvast vast* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik leg van de winter maar een deken op het land, wie weet als ze het koud heeft trekt ze hem zelf ook aan
*doe ik wel alle sluitingen alvast vast* dito schreef:haha ja haf van me dochter heeft dit ook gehad....vliegendeken omgedaan...volgende dag vliegendeken op de grond, alles vast en compleet heelik leg van de winter maar een deken op het land, wie weet als ze het koud heeft trekt ze hem zelf ook aan
*doe ik wel alle sluitingen alvast vast*
Ben benieuwd of het werkt. 
Ik dacht nog; 'Ik zal voor mijn lieve paardje een vliegendekentje kopen, zo heeft ze geen last van die vervelende dazen..' 2x op gehad, heeft ze 'm uitgekregen, en nu durf ik 'm er niet meer op leggen omdat ik denk dat ze hem gaat kapotmaken
!
. Arme baas!

hij was toen geschoren dus had hij 2 dekens op, zijn regendeken lag h-e-le-ma-a-l achterin de wei (en dat is echt een om het netjes te zeggen roteind lopen) en meneer stond vrolijk vooraan met zijn staldeken op.
stom beest.
maar jammer voor meneer, dit jaar scheren we hem gezellig weer. 

freespirit schreef:Zonder achter elke boom een beer te willen zien vraag me af of dit gedrag niet erg gevaarlijk kan zijn ? Kan zo'n deken niet blijven hangen aan benen of hals ?
Ik gebruik nooit dekens voor mijn paarden...geen ervaring mee dus en vandaar mijn vraag.
TS, da's wel een slimmerik dus!!
(mijn ponypaard doet dat ook :p )