N270 afgesloten tijdens HE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:31

Ashley5760 schreef:
Die kaart klopt volgens mij helemaal niet ;) mbt de afsluiting (die zie ik niet eens staan of ben ik ook al blond :?)

Iederdaad je bent blond..Kom je boven op dat viaduct in Deurne mag je niet linksaf.. :(:)

Als je geluk hebt en niet in de file staat mag je boven bij dat stoplicht netjes weer rechtuit over de oprit naar de A270..om daarna de omleiding te volgen naar Bakel-Gemert..via Milheeze..

Oh..jaa In Helmond bij het viaduct(Badkuip) voor Mc.Donalds zijn ze ook aan het werken..bij pech heb je wegversmalling.. *\o/*

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ceasario op 02-09-12 12:47, in het totaal 5 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:33

*loopt nu naar de auto, om de grote stratenboek te pakken*

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:57

misshester schreef:
[ Afbeelding ]

Hopelijk klopt het zo (correct me if I'm wrong!), anders ga ik evengoed verdwalen waarschijnlijk :')

De organisatie zal nog wel achter de oren krabben.

Jouw kaartje gaat via Bakel.. :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:01

ceasario schreef:
misshester schreef:
[ Afbeelding ]

Hopelijk klopt het zo (correct me if I'm wrong!), anders ga ik evengoed verdwalen waarschijnlijk :')

De organisatie zal nog wel achter de oren krabben.

Jouw kaartje gaat via Bakel.. :j

Dit wordt dus het 3e jaar achtereen dat je niet normaal HE kan bereiken...

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:02

Er zullen gewoon omleidingsroutes zijn aangegeven. Dus het zal verder geen problemen opleveren :)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:05

Deau schreef:
Er zullen gewoon omleidingsroutes zijn aangegeven. Dus het zal verder geen problemen opleveren :)

Tenzij je als een blind paard achter je tom-tom aan holt. :+

Deau

Re: N270 afgesloten tijdens HE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:06

Maar borden lezen is ook niet zo moeilijk, gewoon je Tomtom negeren.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:09

En in de file staan omdat iedereen om moet rijden...

Denk dat ik er gewoon weer bij boxmeer af ga, net als vorig jaar...
Oh wacht toen ging ik er wel af bij Venray, maar werd je weer terug gestuurd naar boxmeer... :')

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:10

Deau schreef:
Maar borden lezen is ook niet zo moeilijk, gewoon je Tomtom negeren.

Als je 1 keer mist in Helmond en je komt van Eindhoven moet je daarna het bord E volgen (Eindhoven).en dan opnieuw proberen. *\o/*

ceasario @ [HE] [HK] Horse Event 2012
Laatst bijgewerkt door ceasario op 02-09-12 13:36, in het totaal 4 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:11

Och, lekker handig.. :roll:

Hoop dat ik er niet langs moet.. Ik zit al meer dan 2uur in de auto.. :=
Edit; Passeren wij er, of niet?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 02-09-12 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:13

Ach appeltje-eitje ben tot nu toe alle 3 de keren met een niet normale manier bij HE aangekomen...
_O-

1e jaar 300 meter vóór HE met pech stilstaan langs de weg, anwb bellen... 1,5 uur wachten en ja hoor de auto deed het weer... (we wisten niet dat het nog 300 meter was, anders had ik hem er wel heen geduwd :') )
2e jaar omleiding, bordjes volgen, verdwalen, en 3 auto's vol meiden tegen komen, daar maar achteraan gereden _O-
3e jaar omleiding, tomtom schold me de huid vol dat ik niet omkeerde, maar uiteindelijk met gele bordjes volgen en 30 minuten omrijden zijn we er gekomen.

Ben benieuwd wat me dit jaar overkomt :D

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:24

Jackytje schreef:
Och, lekker handig.. :roll:

Hoop dat ik er niet langs moet.. Ik zit al meer dan 2uur in de auto.. :=
Edit; Passeren wij er, of niet?
[ Afbeelding ]

Oh je gaat tussen Helmond- Bakel. over een B-weg (landbouw )
Ga naar Bakel en dan Bakel Deurne..
Ik houd op..en wens je voor de beterweters veel "kijk-plezier" *\o/*

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:28

Ceasario weet niet wat je bedoeld met je stoplichten maar zoals het gister eruit zag en je komt van venray kun je er gewoon af voor hipp centrum. En anders ken ik de sluipwegen daar toch wel ;). Ag komen zullen we er heus wel allemaal ;).

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:02

*paniek*

Ok, ik kom vanuit Zeeland en dat is sowieso al jammertjes want ojee een snelweg met afslagen, dat geeft optie tot verkeerd rijden dus ZAL ik ook verkeerd rijden.
Volgens googlemaps ga ik dan heel lang op de A58 zijn, en het ziet ernaar uit of de A58 dan ineens ophoudt met te bestaan want naar boven is A50 en dat ziet eruit als een afslag, en naar onder (dat eruit ziet alsof het geen afslag is maar een stiekeme transformatie) dan is het ineens A2. Dan kom ik langs een vliegveld, en dan nog een paar minuten verder is ook de A2 ineens niet meer alleen A2 maar wordt het ook A67?! Ziet er wel uit alsof het dezelfde weg is.
Die gaat dan onderlangs Eindhoven en Geldrop en nog meer hei en dorpen, en dan vanaf -wat alleen nog maar A67 heet- afslag nr 36, Asten, en daar omhoog en onder de snelweg door ofzo? (probeer te zien hoe dat zit maar googlemaps heeft daar last van een wegafsluiting, hoe bestáát het |( )
Dan ben ik op de Wolfsputterbaan, dan moet ik kruisingen negeren, 1 rotonde rechtdoor, en dan komt er een afslag op een viaduct en die moet ik hebben en dan ben ik op de Deurneseweg en die wordt Helmondsingel. Die heeft dan weer een rare kruising met langwerpige vluchtheuvels en die moet ik hebben voor de raksteweg. Die gaat Klein Bruggen heten en dan bij een bocht heet-ie ineens de Molenhof.
Dan een superscherpe afslag de Bruggenseweg op.

Waar gaat het mis? Ik hoor geen N-weg in dit verhaal -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:07

Zo klinkt het wel héél ernstig :=

Ik heb diezelfde route geloof ik, vanuit Breda... *probeert nogmaals aan een tomtom te komen*

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:09

Ze zullen met HE er wel achter zijn dat er afsluiting is en borden plaatsen. Normaal plaatsen ze ook route borden namelijk.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:19

delerium schreef:
* en dan komt er een afslag op een viaduct en die moet ik hebben en dan ben ik op de Deurneseweg en die wordt Helmondsingel. Die heeft dan weer een rare kruising met langwerpige vluchtheuvels en die moet ik hebben voor de raksteweg. Die gaat Klein Bruggen heten en dan bij een bocht heet-ie ineens de Molenhof.
Dan een superscherpe afslag de Bruggenseweg op.
Waar gaat het mis? Ik hoor geen N-weg in dit verhaal -O-

Ja zo kun je ook gaan..Als dat nu 5000 voertuigen dat doen..kun je lachen..
want je moet wel wachten op het tegenmoetkomende verkeer (N270)..om op dat B-landbouw-weggetje te komen. :D
Laatst bijgewerkt door ceasario op 02-09-12 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:20

Anoli schreef:

Hier nog 1... Lekker onpractisch die afsluiting.

Overigens de 1e x heel creatief op HE gekomen (garmin was in de war) en stuk binnendoor over landweggetjes gereden.
Ga er van uit dat HE zo slim is om omleidings bordjes te plaatsen naar HE, buiten de normale omleidings borden om?

Ga zo even de site van HE bekijken.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:42

Ashley5760 schreef:
Ceasario weet niet wat je bedoeld met je stoplichten maar zoals het gister eruit zag en je komt van venray kun je er gewoon af voor hipp centrum. En anders ken ik de sluipwegen daar toch wel ;). Ag komen zullen we er heus wel allemaal ;).

Jij gaat uit van je eigen "slimme" situatie..
Maar als je enkele uren in de auto gezeten hebt ( bv bij de waalbruggen half uur file )..en je bent er gelukkig bijna..omdat je op tijd een programma wilt volgen..
en je staat dan op enkele honderde meters nabij het eindpunt voor verrassingen, is het heel zuur om ergenissen te moeten onderdrukken.
Daarom geef ik ook een juiste gemakkelijke route aan zonder eventuele stress..
ceasario schreef:

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:47

ceasario schreef:
Ja zo kun je ook gaan..Als dat nu 5000 voertuigen dat doen..kun je lachen..
want je moet wel wachten op het tegenmoetkomende verkeer (N270)..om op dat B-landbouw-weggetje te komen. :D

Dat is zoals googlemaps aangeeft.
* Waze verrekt het om uberhaupt een gpssignaal te vinden (nee, waze vertikt dat niet dat doet mijn telefoon).
* de tomtom die al klaar ligt is al lang en breed ingesteld en joeg me over mn theewater door te beginnen over onverharde wegen
* de tomtom die er nog bij komt heb ik niet dus die kan me ook nog niet gerust stellen
* ik heb vanaf de wolfsputterbaan meter voor meter via googlestreetview bekeken om me voor te bereiden en niet straks al compleet gebroken aan te komen van ellende
* ik blér hier actief mee voor een jip en janneke uitleg

Wat moet ik nog meer doen dan, behalve maar in het geweld storten?
Ik heb géén idee waar de N270 is en óók niet waar ik met 5000 andere voertuigen kan gaan staan wachten omdat er nog steeds geen directe afslag vanaf de snelweg naar het hippisch centrum is -O-

Ik heb denk ik vrij nauwkeurig aangegeven hoe google vindt dat ik moet rijden, ik ken al die wegen niet en gá ze ook niet leren kennen want ik woon er een kleine 200 km vandaan.

HOE moet ik dán rijden?!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:53

delerium schreef:
[HOE moet ik dán rijden?!

Zoals je het zelf uitgevogeld hebt.( met risico's op file achter je reet met moeilijk afslaan, voor het zelfde geld zetten ze er een bord neer dat je er niet in mag..Raktseweg en kun je E volgen naar Eindhoven staat aangegeven :+ ) .of naar Bakel..in dorp richting Deurne..

Zeg tegen je tomtom ..BAKEL. en in Bakel is het 3-4 km richting Deurne.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:09

Afbeelding

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:32

Sjolvir schreef:
Anoli schreef:

Hier nog 1... Lekker onpractisch die afsluiting.

Overigens de 1e x heel creatief op HE gekomen (garmin was in de war) en stuk binnendoor over landweggetjes gereden.
Ga er van uit dat HE zo slim is om omleidings bordjes te plaatsen naar HE, buiten de normale omleidings borden om?

Ga zo even de site van HE bekijken.

Ja ik kom er wel hoor, heb een tomtom, een wegenkaart, gezond verstand en een grote dosis humor :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:36

En voooral geduld Iloon. :D

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:36

Nimber schreef:
oh das balen. Ik rijd altijd op tomtom en overnacht steeds in Mierlo.Maar dan heb ik er niet mee te maken denk ik?

Dan kom je ook over de N270.

Maar maak je niet druk, Tom tom vindt de weg wel weer en er zal vast wel een omleiding staan aangegeven :)