Wat een mooie foto's, wat een mooi paard en wat een rot beslissing heb je moeten nemen .... Ik wens je vandaag heel veel sterkte en natuurlijk ook voor de tijd die komen gaat !!
Ontzettend veel sterkte en wat een dappere beslissing
biancawalet
Geplaatst: 30-08-12 03:12
super veel sterkte helaas weet ik hoe jij je voel , maar je hebt het gedaan voor je paard en dat is top.. ze heeft nu rust en vooral ze heeft geen pijn meer... ik hoop dat deze prachtige foto.s een mooie plek krijgen zodat je er vaak naar kijkt
Wat een prachtige foto's, wat een heerlijk dier dat je zeven jaar bij je gehad hebt!! Wat erg! Ik hoop dat het een beetje met je gaat nu, veel sterkte, ik leef met je mee.
heel erg bedankt iedereen voor het mee leven, mn lieve merrie is snel en vredig ingeslapen. tijdens der "narcose" leunde ze totaal niet op der blessure been wat al heel wat betekend zij de D.A, ik nog met tranen in mn ogen maar waarom is ze dan zo happy op het land, Hij: ze moet wel anders word ze verstoten. en het is een sterke ze wilt zich niet laten kennen! en dat is zo floor deed alles om te laten zien dat ze geen pijn had.
mn lieve merrie is 30-09-2012 om 16.00 ingeslapen. Rust zacht lieverd! we vergeten je donderoogjes nooit! tot op het laatste minuut heb je me aan het lachen gekregen kleine sterke merrie!