Komt naar de ts wel beetje aanvallend over ipv opbouwend
Nou geen gezever er meer over
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NathalietjeB schreef:tjah ik snap gewoon eerlijk gezegd niet waarom je een kind van 6 die amper normaal dr voeten in de beugels kan houden een paar sporen om doet...
een zweep doet meer wonderen ik vind dat ze pas over een paar jaar spoortjes om zou moeten doen de pony raakt zo afgestompt en nog bijdehanter naar zweep been...
misschien is grondwerken wel wat om erbij te doen zodat de pony respect krijgt naar de zweep...
noahlady schreef:NathalietjeB schreef:tjah ik snap gewoon eerlijk gezegd niet waarom je een kind van 6 die amper normaal dr voeten in de beugels kan houden een paar sporen om doet...
een zweep doet meer wonderen ik vind dat ze pas over een paar jaar spoortjes om zou moeten doen de pony raakt zo afgestompt en nog bijdehanter naar zweep been...
misschien is grondwerken wel wat om erbij te doen zodat de pony respect krijgt naar de zweep...
Ik heb nu al een paar keer uitgelegd waarom...zie boven!
Dat jij dat dan niet begrijpt, kan ik niks aan doen...
En geloof me..... een zweep doet echt geen wonderen hoor (of hoe zei jij dat: meer wonderen dan een spoortje?)... niet bij deze draak in elk geval!